לא כל הנוצץ זהב. למרות שנראה כי החיים הנוצצים של מירן בוזגלו מעוררי קנאה לצד אור הזרקורים, אשתו של הכדורגלן הנודע מאור בוזגלו וכוכבת "הבוזגלוס" חשפה בצעד אמיץ ברשתות החברתיות שהיא נטלה כדורים פסיכיאטריים. בפוסט ארוך מגוללת מירן את התקופה הקשה שעברה שכללה התקפות חרדה ומחשבות רעות, שבעקבותיה טופלה על ידי  פסיכולוגית, פגשה רופא פסיכיאטר והחלה לנטול כדורי ציפרלקס.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

במקביל סיפרה שלאחר תקופה ארוכה, החליטה לשלוט בעצמה בחרדות ללא תמיכת הכדורים. "לאורך כל התקופה המסויטת שעברתי, שמעתי פעם אחר פעם שמה שעובר עליי זה נפשי. סירבתי לקבל את זה עד שחברה לחצה עליי ללכת לטיפול אצל פסיכולוגית. כבר בשיחה הראשונה היא אמרה לי 'את לא יכולה להמשיך ככה את חייבת כדורים'. פחדתי מאד, הרגשתי שמסך שחור נופל עליי. אני כדורים??? מה הקשר?!! הלכתי לפסיכיאר לפגישה אחת בה הוא קבע שאני חייבת לקחת ציפרלקס במינון נמוך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miran Buzaglo - מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

"הוא הסביר לי שיש מצבים שלמוח חסר חומר שנקרא סרוטונין שאחראי על החרדות והמחשבות הרעות והציפרלקס מסייע להגביר את יצור הסרוטונין וכך מאזן את זה. התחלתי לקחת את הכדורים, לוקח להם בערך שלושה שבועות להשפיע ואז זה קרה. החיים שלי השתנו והשתפרו מקצה לקצה. פתאום אין מחשבות רעות ואין התקפי חרדה בכלל. עם הזמן, בערך 8 חודשים אחרי, התחלתי לחשוב איך יכול להיות שכדור כזה קטן גורם לחרדות שלי להיפסק ופתאום אני מרגישה טוב? זה הכל בראש שלנו ואם כדור מעביר לי את התחושות האלו, אז אני יכולה לשלוט בזה בעצמי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miran Buzaglo - מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

"הייתי עושה עם עצמי שיחות יום יום להבין כמה אני שולטת בהרגשה שלי. עברנו לגור בבלגיה כשמאור שיחק שם ונכנסתי להריון, הרופאה ביקשה ממני להפסיק באופן מיידי לקחת את הכדורים. (באירופה לא מאשרים לקחת ציפרלקס בהריון) הפחד החל להשתלט עליי ששוב יחזרו לי החרדות. הסתגרתי וניסיתי להרגיע את עצמי עם שיחות פנימיות. הרופאה נתנה לי כדור טבעי חלופי כדי שלא אפחד ולקחתי החלטה שאני מפסיקה בהדרגה את הציפרלקס ואני מנחה את הנפש והגוף שלי ולא לוקחת כדור חלופי וכך היה".

"השד לא כזה נורא. למדתי להכיר ולהבין מתי אני בחרדה ולמדתי לשלוט בזה. מאז זה קרה לי פעמים בודדות לגמרי אבל ממש לא התקפים קשים כמו שהיו לי, קצת חרדות שקשורות למשפחה שלי ולמדתי לשלוט בהן ולא לתת להן לשתק אותי. אנחנו שולטים על הכל. הכל בראש שלנו, נפש לא בריאה חייבת חיזוקים והרבה. חייבת שיטפלו בה בדיוק כמו שמטפלים באיבר כואב או פגוע, הנפש יותר חשובה מהכל. פעם הייתי מתביישת בזה, והיום? היום אני גאה ורוצה לעזור לכן- הטיפ שלי הוא פשוט לכו תטפלו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miran Buzaglo - מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on