כפי שקראתם ב-TMI, הזמיר הצעיר דקל וקנין נפרד מניהולו של אייל גולן לאחר שהוחתם ב"ליאם הפקות" לפני כחודשיים והספיק לקטוף שני קמפיינים נחשבים. כעת נראה שגולן בעצמו עשה שינויים מרחיקי לכת בניהולו האישי, לאחר שנפרד ממנהלו בעשור האחרון, בני פרץ, בסערה תקשורתית גדולה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

על פי הדיווחים באמצעי התקשורת, הזמר ינוהל על ידי לא אחר מאסף אטדגי, מנהלו לשעבר של הצ'ילבה לשעבר, עומר אדם. אתם מצליחים לעקוב? כזכור, אסף אטדגי ניהל את אדם בעשר השנים האחרונות ובסוף השנה שעברה הודיעו השניים על פירוק החבילה לאחר שדווח כי החוזה ביניהם נגמר בסוף שנת 2019 ולא יחודש. כפי שדווח במדורי הבידור, אטדגי שנפרד מהזמר המצליח דרש ממנו פיצוי כספי של מיליון שקלים וחצי בעבור מותג המשקפיים שהושק בתקופה בה עבדו יחד.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

סערה בעולם המוזיקה מלחששת שאטדגי צפוי לנהל את הצ'ילבה לשעבר של אדם, הזמר אייל גולן, יחד עם אייל אורי סלעי וכותב הלהיטים דורון מדלי שהצטרפו למחלקת האמנים החדשה של חברת "לייב ניישן" בישראל בניהולם של גיא בסר ושי מור יוסף. אז ב-TMI רוצים להרגיע את הרוחות ולספר כי גולן נשאר עם מנהלו הנוכחי, אודי גואטה ובסך הכל מתכנן שיתוף פעולה עתידי עם חברת "לייב ניישן" עבורו ועבור יתר הזמרים המיוצגים ב"ליאם הפקות".

מליאם הפקות נמסר: "אנו מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם לייב ניישן, אשר יביא איתו שיתוף פעולה אדיר בין אייל גולן לתאגיד הענק לייב ניישן אשר מיוצג בישראל על ידי קבוצת בלוסטון הנחשבת לגדולה בישראל. שיתוף פעולה זה יביא לפרויקטים ייחודיים סביב אומני "ליאם הפקות" בכלל ואייל גולן בפרט. יודגש כי תקום חברה משותפת: 50% "ליאם הפקות", 50% "בלוסטון", נציגת לייב ניישן אשר מטרתה ניהול אומנים בזמר המזרחי בישראל".

אסף אטדגי  (צילום: יח''צ)
אסף אטדגי (צילום: יח''צ)

דורון מדלי (צילום: ליאור פנקסון)
דורון מדלי (צילום: ליאור פנקסון)