מסיבת יום ההולדת של טיטי איינאו הפכה למקור הדבקה המוני לסלב בביצה. עד כה תשעה אנשים שבילו במסיבה חלו בקורונה, חלקם פיתחו תסמינים, חלקם לא, ביניהם אירה דולפין, אווה לימסוב, טיטי איינאו בעצמה, הסוכן של טיטי, שי דבי, קארין עליה, נועם פרוסט ואחרים. אורחים נוספים שבילו במסיבה נכנסו גם הם לבידוד, ערכו בדיקות קורונה ועדיין ממתינים לתוצאות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כעת נודע שעוד כוכבים בביצה נכנסים לבידוד ביניהם הזמר דודו אהרון ומיכל הקטנה ששהו בקרבת חולה קורונה מאומת. הזמר וכוכבת הילדים שהו בשבוע שעבר על סט צילומים לקליפ חדש של אהרון, בו משתתפת הקטנה בתפקיד ראשי. אלא שהספר של מיכל הקטנה שהיה אמון על הפריזורה על הסט, התגלה כחולה קורונה.

דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)
דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)

הקטנה ואהרון נכנסו הבוקר (ראשון) לבידוד מבלי שקיבלו הנחיות מפורשות ממשרד הבריאות, וצפויים לערוך בקרוב בדיקת קורונה. אליהם מצטרפים גם נטלי דדון שגילתה כי שהתה ליד חולה קורונה מאומת ולכן נכנסת לבידוד וליאור נרקיס שנכנס בפעם השנייה לבידוד וערך בדיקת קורונה שיצאה שלילית.

נטלי דדון (צילום: מתן צור)
נטלי דדון (צילום: מתן צור)

שיר פינטו יח"צ מיכל הקטנה מסר: "כוכבת הילדים מיכל הקטנה התבקשה להכנס לבדיוד בשל נוכחות עם הספר שלה שתגלה כחולה קורונה. מיכל צפויה לעבור בדיקת קורונה בקרוב ומאחלת רפואה שלמה לכל מדינת ישראל".

עופר מנחם מנהל יחסי ציבור דודו אהרון מסר: "דודו הכניס את עצמו באופן יזום לבידוד לאחר שהיה בקרבת חולה מאומת בשבוע שעבר, דודו יבצע בדיקת קורונה. דודו לא קיבל הוראה ממשרד הבריאות כי עליו להיכנס לבידוד אך כמשנה זהירות ועד בירור הפרטים לעומק הוא החל מרגע זה בידוד".

רגע אחרי הבידוד הראשון. ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
רגע אחרי הבידוד הראשון. ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

בשורות טובות לשורדים ששהו בקרבתה של אלה איילון. דנה רון, רגב הוד ואסי בוזגלו שהו בשבוע שעבר יחד עם אלה איילון בתוכנית רדיו. אלא שאז גילו כי עליהם להיכנס מידית לבידוד לאחר שאיילון גילתה כי נדבקה בנגיף. רון, בוזגלו והוד נשלחו  לבידוד וערכו בסוף השבוע האחרון בדיקת קורונה. ברגעים אלה ממש התבשרה רון כי היא שלילית,  גם הזמר רגב הוד שלא יכל לשלוח את בנותיו לגן התבשר שיצא שלילי כמו כן גם אסי בוזגלו יצא שלילי לנגיף. 

רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)
רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)

לאחר שטום אביב עשה בדיקת קורונה ודווח כי הוא "חיובי גבולי" לקבלת הנגיף, כעת שי מיקה יפרח שנכחה גם היא במסיבת יום ההולדת של טיטי איינאו, קיבלה את תשובות בדיקת הקורונה ומסתבר כי היא נמצאה חיובית לנגיף. 

שי מיקה (צילום: מתן צור)
שי מיקה (צילום: מתן צור)

לא רק אייל גולן, גם דודו אהרון ומיכל הקטנה קיבלו הבוקר (שני) תשובות לבדיקת הקורונה שערכו אמש. הבוקר חזרו לנשום לרווחה הזמר דודו אהרון ומיכל הקטנה שיצאו שליליים לבדיקת הקורונה. הזמר דודו אהרון בשונה מאייל גולן נכנס לבידוד ביוזמתו האישית כי גילה אחריות חברתית לאחר ששהה עם חולה קורונה מאומת על סט הצילומים, למרות שלא קיבל אף פנייה ממשרד הבריאות. גם מיכל הקטנה שהייתה עם אהרון בצילומי הקליפ החדש שלו בכיכובה נכנסה גם היא לבידוד יזום לאחר שהשניים היו בקרבת הספר על הסט שהתגלה כחולה קורונה.

אמש ערכו אהרון והקטנה בדיקות קורונה והבוקר התבשרו לשמחתם שהם שליליים לנגיף. אהרון והקטנה ישארו בבידוד עד לתום 14 יום מהרגע בו שהו בקרבת החולה למרות שיצאו שליליים,  כי בדיקות הקורונה כידוע לא אמינה ברמת דיוק מלאה, ולעיתים לוקח זמן עד שמתגלה הנגיף בגוף האדם. ועל זה נאמר כל הכבוד. 

גם הזמרת הצעירה אלה לי להב נכנסה לבידוד לאחר ששהתה ליד חולה מאומת. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אלה לי מבשר הבוקר (שלישי) כי בדיקת הקורונה של אלה לי יצאה שלילית. אלה לי תשהה בבידוד עד שישי הקרוב על פי הנהלים של משרד הבריאות. בריאות לכולם.

אלה לי להב (צילום: ניר פקין)
אלה לי להב (צילום: ניר פקין)

לגודוקא וזוכה מדליית ארד, טל פליקר, שנכנס לבידוד יחד עם כל נבחרת הגברים של ישראל בשני האחרון, היה חשד גבוה כי נדבק בקורונה היות שלן לצד חולה קורונה מאומת במסגרת מחנה האימונים של הנבחרת בצפון הארץ. היישר מהבידוד קיבל פליקר את הבשורות המרות כי גם הוא נדבק בנגיף והוא השחקן השני בנבחרת שחלה. כעת הוא מאשר את הפרסומים ושולח מסר מרגיע למעריציו: "לצערי הרב נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה, ברוך השם לשמחתי אין תסמינים כרגע, אני נמצא בבית בבידוד ומעקב , עושה את הבדיקות, תודה לכל מי שדואג, תשארו בריאים".

טל פליקר (צילום: דני מרון)
טל פליקר (צילום: דני מרון)