כמה ש-TMI אוהב קאט פייט, בעיקר בצל ימי הקורונה. כבר מתחילת המגיפה הייתה המעושרת ניקול ראידמן מתריעה על סכנת התפרצות של גל שני בעקבות מפירי ההנחיות של משרד הבריאות. המעושרת הייתה נוהגת להסתובב בתל אביב ולצלם את התושבים שמסתובבים חופשי בלי מסיכות תוך כדי שהיא מתחננת שהם ישמרו על ההנחיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ראדימן ששומרת בעצמה על ההנחיות ומשמשת דוגמה לעוקביה, גם ניצלה את האינטגרם שלה בימי הסגר על מנת לעודד את העוקבים שלה לרכוש מוצרים מעסקים ישראלים. אלא שאמש (שני) היא הצליחה לעורר את זעמה של אגדת הכדורגל סילבי ז'אן. ראידמן שתיעדה פיצרייה בה העובדים לא חובשים מסיכות, זכתה לביקורת נוקבת מצד ז'אן שכתבה: "לא מספיק העסקים במצב של קריסה, את החלטת להיות סיירת הקורונה של המדינה?".

"גם אם מוכר פיצה מנסה להתפרנס בכוח ושנה שלמה של עבודה לא יהיו שווי ערך לחצי נעל גוצ'י שלך, אל תעשי לו שיימינג כדי להרוויח זמן מסך בשם הקורונה. מי שם אותך לשופט? אלוהים נתן לך כסף תבורכי ותסייעי. בטח אל תהרסי. בסרטון דוקו ששודר על חייך זרקת משפט לנגן הכינור המסכן "זרוק לו כסף", לא רק הבכת אותו אלא את עצמך. עד מתי רשעים יעלוזו? כסף לא קונה שום דבר. לא תוכלי להאשים אותי בקנאה לכספך כי ברוך השם לא חסר לי כלום, אבל לך חסרה רגישות ואהבה לזולת. עשי לעצמך גבעה ולא לאחייך הישראליים בור, תתביישי לך. אני אישית אלך לאכול אצלם בפיצרייה על אפך וחמתך, לא תצליחי להפיל אותם".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)