עשרות אלפי אזרחים קיבלו בימים האחרונים הודעות שגויות מטעם השב"כ המורות להם להיכנס לבידוד. כוכבת "הבוזגלוס" ואשתו לשעבר של אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו, קיבלה גם היא הודעה ממשרד הבריאות על איכון שהתבצע על ידי השב"כ ובו הוסבר לה כי קרתה תקלה והיא אינה מחויבת בבידוד. רק שבוזגלו לא קיבלה הודעה מקדימה המורה לה כי עליה להיכנס לבידוד והבינה שמדובר בטעות על טעות. 

בשיחה עם ענת דוידוב בתכנית "איפה הכסף?" ברדיו 103FM סיפרה בוזגלו על המקרה ועל הבהלה שאחזה בה מהבלבול שנוצר. 

מה שלומך?
"אני בסדר גמור".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on


את יושבת בבית קפה ופתאום מקבלת הודעת סמס שאת יכולה לצאת מהבידוד כי הודעת האיכון שקיבלת ממשרד הבריאות דרך השב"כ הייתה הודעה שגויה.
"אז זהו, לא ישבתי בבית קפה אלא בבית של חברים, אנחנו יושבים ורואים משחק כדורגל של מכבי תל אביב והפועל באר שבע. אתמול בסביבות השעה 10 בלילה אני מקבלת הודעה משירותי בריאות הציבור, שככה אני קוראת אותה ברפרוף ראשון 'כניסה לבידוד'. נכנסת לעומק ההודעה ופתאום אני מגלה שעקב תקלה נשלח אליי מסרון שמודיע על חובת כניסה לבידוד, אבל נאמר גם שאיני חייבת להיכנס לבידוד על סמך המסרון הקודם, וכי הם מתנצלים על התקלה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on


הכותרת הייתה כניסה לבידוד?
"כן".

ואז יש פירוט של מה שעשית כביכול עד עכשיו ועכשיו פותרים אותך כי הייתה טעות
"אבל גם לא נשלח מסרון קודם".

לא ידעת שאת צריכה בכלל להיכנס לבידוד?
"נכון מאוד".

במסגרת הטרלול שעברו עשרות אלפי אזרחים בימים האחרונים בגלל הודעות שגויות של השב"כ, גם עכשיו אנחנו בהפוך על הפוך, אנשים שלא יקבלו הודעות – מקבלים פתאום הודעה שמוציאים אותם מבידוד.
"נכון, נכון, זה המחדל. בוא נגיד שאם הייתי מקבלת את ההודעה הראשונה להיכנס לבידוד ומבינה בדיעבד שזו הייתה תקלת מערכת מסיבה כזו או אחרת, לא שזה מעניין אותי, הם לא מסתכלים על הלחץ והחרדה שזה מכניס אנשים. לצורך העניין, אני גרה אצל ההורים שלי עם הילדים שלי, אני חושבת על הסיכון שלי מול הילדים שלי וההורים שלי שהם קבוצת סיכון. אבא שלי חולה לב, מעבר לזה זה פוגע בפרנסה. אני עצמאית, בקושי יש החזרים מהמדינה, זה מכניס אותך למעין סחרור כזה שאתה לא יודע איך לצאת ממנו. ואז באים עם הודעת התנצלות, אז מה בן אדם אמור לעשות עם זה? או שתתקנו את הדברים, תעשו את הדברים בצורה תקינה או שלא תשלחו הודעות. זה היה הזוי".

מה חשבת? מה עובר לך בראש כשאת קוראת את ההודעות? נבהלת?
"קודם כל הדופק שלי עלה ב-200, ממש. פשוט נכנסתי לגוף ההודעה והתחלתי להסדיר נשימה ולקרוא את זה בצורה ברורה וליד חברה. אמרתי לה 'תקראי איתי ביחד את ההודעה' והבנו שזו תקלת מערכת ואני לא צריכה להיות בבידוד. הכול בסדר אצלי, הבעיה אצלם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on


את מכירה עוד אנשים שקיבלו הודעות כאלה?
"לא, לא נתקלתי באנשים לפחות מהמכרים שלי שקיבלו הודעה מהסוג הזה".

עכשיו, אני רוצה לשאול אותך באמת מה את חושבת כשאת רואה את הדברים האלה? על ההתנהלות ובכלל.
"לדעתי הם מאבדים את אמון הציבור".

מה את חושבת?
"אני חושבת, אם את שואלת את דעתי האישית, זה מאבד את אמון הציבור. אי אפשר לסמוך ב-100%, אתה אומר קיבלתי הודעה - זה ספק או לא ספק בגלל הבעיה של המסרונים. האיכון היה נכון או לא? אתה לא יודע מה לעשות. ברגע שנאבד את אמון הציבור אני לא יודעת מה יוכלו לעשות כדי להחזיר אותו. הם רוצים שישמעו להוראות מצד אחד אבל מצד שני לא עושים איכון בצורה נכונה. איפה זה שם אותך?"

העיקר שאת בסדר, תודה רבה
"זה הכי חשוב, תודה רבה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on