הזמר אסף אמדורסקי תקף בשבת את ראש הממשלה בנימין נתניהו במילים חריפות במיוחד, במסגרת ראיון שנתן ל"חדשות 13", כשהגיע לקחת חלק במחאת העצמאים שנערכה בכיכר רבין בתל אביב. אמדורסקי פתח את הראיון בטון תוקפני, כשסירב לשבת עם כתבות הערוץ. "אני רוצה לעמוד כי אני כועס, וכשכועסים לא יושבים", הסביר אמדורסקי את סירובו והוסיף, "אנחנו מלאים בזעם. יש נאשם בפלילים בראשות הממשלה, והוא חטף את המדינה שלנו. הוא מבלבל את המוח בשקרים לאנשים נמאס, התקשורת עדיין מגמגמת". 

כנשאל מה לגבי תכנית הסיוע הכלכלית שהוצעה על ידי נתניהו ועל ידי שר האוצר, והטענות כי הם "יכניסו את היד לכיס", הדף את הטענות ואמר: "איזה יד ואיזה כיס? מדובר בנוכל שיותר מדי זמן נותנים לו יותר מדי קרדיט - הוא צריך ללכת או לכלא או לבית משוגעים". אמדורסקי שעומד מאחורי דבריו בהפגנה המשיך ותקף את ראש הממשלה גם ברשתות החברתיות וכתב את הדברים הבאים:

אסף אמדורסקי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך)
אסף אמדורסקי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך)

"בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי קולנוע, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו, ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב: מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה".

"כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה! עד כאן למי שכבר הבין מי לטובתנו ומי סתם גזלן חסר מצפון. ולארבעת הבוטים של המושחת, אסביר את עצמי ואומר מדוע מדובר בנוכל: נבחר ציבור שמשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות ובה בעת מצביע נגד קצבאות לניצולי שואה - הוא נוכל!".

"נבחר ציבור שמעלה לעצמו את המשכורת ומסדר לעצמו הטבות מס אדירות בזמן שהוא מטיל סגר על המשק ומדרדר מיליון וחצי לקו העוני - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות נכים, מעכב פיצויים לתושבי עוטף עזה, מעכב סיוע (שאושר מזמן) למלחמה באלימות נגד נשים, מצביע נגד נכי צה״ל והלומי קרב - הוא נוכל מסוכן! נבחר ציבור שמקדם את שוד הגז-נוכל! נבחר ציבור שמאפשר זיהום ומחליש את המשרד לאיכות הסביבה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות לקשישים - נוכל! נוכל! נוכל! נבחר ציבור שמקים ״ועדת קורונה״ ומסתיר את פעילותה באי שקיפות מעוררת בחילה - נוכל בן נוכל!"

אסף אמדורסקי (צילום: אריאל עפרון)
אסף אמדורסקי (צילום: אריאל עפרון)

"נבחר ציבור שמשביח את נכסיו, קונה לעצמו מטוס יוקרה פרטי, מאפשר שירותי ניקיון בסך 10000 ש״ח ליום בזמן שכולנו קורסים - הוא נוכל ונוכלים יש להעמיד לדין! מי שלא משחרר חומרים ממצלמות האבטחה מרצח סלמון טקה - נוכל! מי שמשתיק את הרצח של יוסף סלמסה - נוכל!
מי ששולח שוטרים להיכנס במפגינים, לקנוס עסקים על סך קריסה ולחשמל באקדחי טייזר אזרחים, הוא נוכל מסוכן! מדובר בנאשם המנהל כרגע שלושה כתבי אישום חמורים: שוחד, מרמה והפרת אמונים... קצת קשה לנהל מדינה במשבר בו זמנית. ועוד דבר אחרון בשביל ארבעת הבוטים - לביבי יש קרחת!"

"מחר! רחוב עזה, ירושלים. 19:30 מפילים את הבסטיליה. תביאו שחפ״צים כי הכלבלב לבטחון פנים כבר הזמין את היס״מ ואולי גם את מג״ב... ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".

אסף אמדורסקי במחאת העצמאים (צילום: צילום מסך חדשות 13)
אסף אמדורסקי במחאת העצמאים (צילום: צילום מסך חדשות 13)