רוי בוי זכה אמש (שני) לתמיכה מכיוון לא צפוי. השחקן הערבי יוסף סוויד העלה אתמול ברשתות החברתיות פוסט תמיכה לכוכב הילדים, כשכתב: "מי שלא היה גזען בחייו שירים את ידו", והוסיף: "והנה נראה שהאיש שואף לטוב מתנצל שוב ושוב מכל הלב, יודע מה נכון ומכיר בטעות". לקינוח סיים בהמלצה לרוי בוי לתרום לקהילה הבדואית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yousef Sweid (@yousefsweid) on

גם אשתו, עדי שילון, החליטה שהגיעה הזמן לפתוח את הלב ולדבר על ההחלמה מהלידה, על אימהות ומשקל עודף. בפוסט שהעלתה שילון הבוקר (שלישי) חושפת: "עמדתי מול המראה ביציאה מהמקלחת ואמרתי וואו מי זאת? ומה כח הכבידה עשה לה". עוד שיתפה בהחלמה מהלידה: "תשעה חודשי הריון, תשעה חודשי החלמה, אמרה המיילדת כשסירבתי להתפנות מבית החולים ביום החמישי אחרי הלידה. אני עדיין מחלימה, היא לא התרגשה ואמרה שזה ייקח זמן".

יוסף סוויד, עדי שילון (צילום: אור גפן)
יוסף סוויד, עדי שילון (צילום: אור גפן)

"היא לא מתכוונת לזמן שלוקח לנשים מסוימות עם גנים משובחים וכוחות על לצאת מבית החולים עם ג'ינס וקונסילר כאילו לא ילדו בכלל". עוד שיתפה שילוני כי "יש לי רק עוד חודש יומיים ושבע דקות להחלים אמרתי לאיש שלי בעיניים מלאות דמעות ופה מלא בסביח. זה תיכף נגמר והנה הופ זה עבר. היום מישמיש בת תשעה חודשים. איך אפשר להגביל בזמן את ההחלמה מהדבר הכי מדהים שאדם יכול לעשות. מי קבע את הזמנים בקיצור שכחו מזה אין החלמה. אני כן חווה תהליך, מפנימה ומעכלת את רכבת ההרים. כעת אני מרגישה בשלה לשתף גם בסיפור שלנו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adi Shilon (@adishi) on