קלי רולנד מוכרת כאחת הזמרות המצליחות של העשור הראשון של שנות ה-2000. להיטים כמו "dilemma" ו- "love takes over" מיצבו אותה כאמנית סולו מוערכת בפני עצמה, דבר שלא תמיד היה מובן מאליו. רולנד קיבלה את תהילתה במשך שנים כצלע השנייה של הזמרת ביונסה. השתיים היו חלק מלהקת הבנות המצליחה destiny's child, אבל כשאת מחליטה להקים קריירה מוזיקלית עם אשתו של ג'יי זי, סביר להניח שתיאלצי לשאת מהר מאוד בהשלכות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

רולנד, משמשת היום כשופטת בריאליטי המוזיקה המצליח "the voice" אוסטרליה וברגע מרגש ונדיר במיוחד, חשפה את הקשיים שחוותה במהלך אותם שנים לצד קווין בי. כשאחד המתמודדים, כריס סבסטיאן חשף שהוא מרגיש צורך להוכיח את עצמו בצל אחיו הגדול (גיא סבסטיאן שבעצמו שופט באותו ריאלטי), ענתה לו רולנד: "אני מבינה את ההרגשה. אתה יכול לדמיין לעצמך מה זה להיות חלק מקבוצה עם ביונסה? שנים הייתי מענה את עצמי במחשבות. לא יכולתי ללבוש שמלה בלי לחשוב לעצמי האם ישוו אותה לביונסה. אפילו לקחת שירים מסוימים לא יכולתי כי חשבתי לעצמי שהוא נשמע יותר מתאים לבי". עוד הוסיפה הכוכבת שהיא ייסרה את עצמה על התקופה הזאת במשך תקופה ארוכה: "במשך עשור לפחות הנושא הפריע לי, אי אפשר היה להתעלם מהפיל שבחדר באותו זמן".

dilemma? רולנד (צילום: kevin mazur gettyimages)
dilemma? רולנד (צילום: kevin mazur gettyimages)

אי אפשר להיות באמת מופתעים לנוכח גילוי הלב של הזמרת. במהלך שני העשורים האחרונים הפכה ביונסה לזמרת המצליחה והמרוויחה בעולם כשהיא לא משאירה לחברותיה ללהקה אפילו שאריות מההצלחה שלה. למרות זאת, השתיים שבעצמן בנות דודות, שומרות על קשר צמוד עד היום ושמועות סביב איחוד הלהקה, ביחד עם הצלע השלישית שלהן, מישל וויליאמס, צצות לעיתים תכופות. למערכת TMI רק נותר לצרוח בראש את "say my name" ולדמיין אולי את פארק הירקון בקיץ 2021 .

הדסטניז צ'יילד (צילום: Getty images)
הדסטניז צ'יילד (צילום: Getty images)

הכי מצליחה בעולם. ביונסה עם ג'יי זי (צילום: gettyimages)
הכי מצליחה בעולם. ביונסה עם ג'יי זי (צילום: gettyimages)