אנשים טובים לחשו לליאורה שהשחקן יהודה לוי (“איש חשוב מאוד") העלה לא פחות מ־20 קילו במשקלו למען תפקיד ראשי בסדרה חדשה, “הפקידה", שם ישחק את עופר מקסימוב. הסדרה תעלה בקרוב ביס. זו גם הסיבה לעיכוב בצילומי הפרסומת החדשה של חברת פלאפון.

מטעמו של לוי נמסר:
“יהודה לוי שחקן אופי טוטאלי, שאכן משחק את דמותו של עופר מקסימוב בסדרה מבית יס. לטובת הסדרה התבקש לעשות שינויים קלים במראהו, אך יחד עם זאת הוא פרזנטור של חברת פלאפון וממשיך לתת את שירותיו כרגיל".

בגרביים וכפכפים: יהודה לוי ושלומית מלכה במפגע אופנתי - לחצו כאן.

יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: אבשלום ששוני)
יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: אבשלום ששוני)

> בעיירת הפיתוח סביון ערכה המועצה סקר תושבים שבו הם נשאלו מאחר שקופות החולים עמוסות בבדיקות קורונה, אם הם רוצים להזמין חברה פרטית ולשלם עבור כל בדיקה 700 שקל.

ממועצת סביון נמסר: “גם ערים אחרות פנו אלינו בנושא בבירור כיצד ניתן לעשות זאת כשירות לציבור".

> בכתבה ששודרה בחדשות 12 נראו זוג מובטלים שסיפרו שהגיעו למצב שאין להם כסף אפילו לקנות אוכל לילדים. עוד באותו הערב הם קיבלו טלפון מרשת מלונות “פתאל", שהזמינה אותם לעבוד אצלם. בירור קצר העלה שהרעיון היה של לא אחר מאשר דוד פתאל, מנכ"ל ובעלים של רשת המלונות, שראה כמו הרבה אחרים את הכתבה קורעת הלב, אך גם החליט לעשות משהו בנדון.

מרשת פתאל נמסר: ״אנו מאחלים לעם ישראל הרבה בריאות״.

דוד פתאל (צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל)
דוד פתאל (צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל)

> ומשהו מצנן לקיץ החם. בבית האבות “עמל בשרון" ממשיכים לפנק את השוהים בו. השבוע זו הייתה יוזמה מרנינה של לירון מרחב, מנהלת המקום, שגייסה את ליטל ינקוביץ׳ לחלק גלידות בחצר להקלת החמסין, כמובן על פי הוראות משרד הבריאות (רק לא בכמות הקלוריות).

ליטל ינקוביץ' (צילום: פלי שוורץ)
ליטל ינקוביץ' (צילום: פלי שוורץ)

> בעמותת משפחה אחת, המטפלת במשפחות שכולות נפגעות טרור וחללי צה"ל, נפרדו ביום שני השבוע אחרי 15 שנות פעילות מבורכת, מרכז אזור הדרום, פיני רבינוביץ׳, אביה של דסי רבינוביץ׳ ז"ל. יו"ר העמותה, מרק בלזברג, והמנכ"לית, שנטל בלזברג, נפרדו ממנו במילים נרגשות.

> רשת אופטיקה שפי, בבעלות יצחק שפי, השיקה בשני האחרון את מותג המשקפיים המוביל באירופה, אתניה ברצלונה, בבראנץ׳ מפנק במלון “קדם" במורדות הכרמל, שם הוצגה הפרזנטורית החדשה של הרשת: זמרת הפופ־אופרה דניאלה לוגסי.