בימים האחרונים הרשת גועשת בתיוגים רבים של #מסיבתשירמורנונגמרה, שהפך לתיוג המוביל והחם ביותר בטוויטר כרגע. אז לכל מי שתהה מה משמעות התיוג, הקהילה הלהט"בית יוצאת במחאה נגד השחקנית שיר מורנו. מורנו הסתבכה עם הקהילה הלהט"בית כששיתפה בראיון שהעניקה לאחרונה כי היא סירבה לגלם בדמותה האייקונית שלה סופי בסדרת הנוער המצליחה "החממה", רומן לסבי עם דמות נשית אחרת כי לטענתה זה עשוי לבלבל את חמישים אחוז מהצופים הצעירים.

שיר מורנו (צילום: שוקה כהן)
שיר מורנו (צילום: שוקה כהן)

הקהילה הלהט"בית לא אהבה לשמוע על סירובה ועל הסיבה לסירוב והתחילה להציף את הרשת במחאה להחרים את השחקנית. אחת העוקבות כתבה תחת התיוג מסיבת שיר מורנו נגמרה "הטיעון שלה שחמישים אחוז מהצופים יתבלבלו אם תציג דמות ביסקסואלית רק מוכיח את החשש הכל כך לא מוצדק שיש לאנשים מחשיפה לקהילה הלהט"בית. הדמות שלך ב"חממה" זה לא מה שיבלבל אנשים יש מספיק חשיפה לזוגות הטרו גם בלעדייך".

שיר מורנו (צילום: נטלי ברקוביץ)
שיר מורנו (צילום: נטלי ברקוביץ)

אחרת כתבה תחת התיוג שהפך לפופולארי: "נטייה מינית לא קשורה לחשיפה, תוכן גאה לא יהפוך את הילדים לגייז, יש חשיבות לתוכן גאה". אחר כתב: "שיר מורנו מחפשת דגל גאווה בגוגל כדי לעלות לאינסטגרם, אחרי שהדליפו שהיא סירבה לשחק דמות להטבית" או "גם טלי מורנו פוטרה לפני שלושה שבועות זה לא החודש הכי טוב למשפחה", "הומופוביה" ועוד. 

טרם נמסרה תגובה מסוכנות ADD המייצגת את מורנו.

שיר מורנו ובעלה (צילום: צ'ינו)
שיר מורנו ובעלה (צילום: צ'ינו)