חודשיים של זוגיות פוטוגנית ומבטיחה הסתיימו בשבוע שעבר כשאביבית בר זוהר חזרה לחיי הרווקות ונפרדה מבן זוגה ויני וילשיר, אקס הדוגמנית רומי נסט. כעת חושפת בר זוהר ברשתות החברתיות את הסיבה לפרידה: "כדמות ציבורית קשה לי להיכנס לקשר. מה הגבר רוצה ממני? אולי הוא רוצה את הפרסום או באמת להכיר אותי מכל הלב והנשמה".

"הכנסתי את ויני לחיי מהר מאד, לאחר כמעט שנתיים שהלב שלי היה אטום, נעול. חשבתי שמשהו לא בסדר בי, כי אני לא מצליחה להתאהב, ואז ראיתי את ויני והמחסומים ירדו והרשתי לעצמי להתאהב מחדש,  זה לא היה קל ועברתי את המחסום. ואז זה לא הסתדר מכל כך הרבה סיבות, מפערים עצומים בחיים שלו ובחיים שלי, וזה בסדר לא כל כפפה מתאימה ליד שלנו".

פרסום ראשון: החדש של אביבית בר זוהר - עדיין מאוהב באקסית המפורסמת - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מרדכי חסידים (@mhasidim) on

"אני אוהבת את ויני ואת מי שהוא ומאחלת לו רק טוב בחייו. אני תמיד אשאר הנסיכה שמחכה לאביר שלה שיבוא על הסוס הלבן ויקח אותי עם כל היתרונות שלי והמגרעות. ליבי באמונה שאיפשהו במקום קסום כלשהו, מחכה לי הגבר של חיי. כשאני מתאהבת החיוך גדול יותר, המבט נוצץ השמיים כחולים יותר והשמש זוהרת יותר. ובנוגע לתגובות שלכם למיליון סיבות למה נפרדנו תחסכו את זה ממני, ותשתדלו לא להתערב בין בני זוג".

לאחר שהחבר החדש של אביבית חיזר אחרי האקסית - היא חושפת מה עלה בגורל הקשר - לחצו כאן.

אביבית בר זוהר, ויני אלשיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר, ויני אלשיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)