שירה האס כנראה לא האמינה שבגיל 25 תקבל מועמדות לפרס האמי היוקרתי ועוד בקטגוריה נחשבת כמו "השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה". אתמול (שלישי) זה קרה, ומאז כל העולם בהיסטריה לגבי השחקנית הישראלית שהפתיעה את כולם עם תפקיד חייה שרובו בכלל ביידיש.

האס כידוע, משחקת בסדרה "המורדת" את אסתי, בת לחסידות סאטמר שבורחת מהקהילה שלה בניו יורק לברלין ומנסה לפתוח בחיים חדשים. הסדרה התפוצצה בנטפליקס והפכה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של שירות הסטרימינג בשנה האחרונה. עכשיו, עם שמונה מועמדויות לסדרה, אין אתר בעולם שלא מדווח על הישראלית הצעירה שעשתה היסטוריה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shira Haas (@shirahaas) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shira Haas (@shirahaas) on

במגזין ה-"New York Times" הדגישו שמדובר בסדרת להיט והתייחסו לסרטון הוויראלי שפורסם אתמול, בו מתועדת האס ביחד עם השחקן שלצידה בסדרה, עמית רהב, ברגע בו הם מגלים על הכרזת המועמדים לטקס. "התגובה של שירה ועמית בסרטון אומרת הכל" כתבו. בנוסף, בראיון שנתנה הכוכבת למגזין הנחשב, אמרה: "אני ועמית דיברנו לפני כמה ימים והחלטנו שגם אם לא נקבל מועמדות, מדובר ברגע נדיר בחיים שצריך לתעד. איזה כיף שאני חווה את זה איתו כי הוא חבר מדהים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Unorthodox just got 8 nominations for the Emmys including Best limited series! So proud of all of the people who took part in this amazing project. Couldn’t be happier!!!!!!!! ❤️

A post shared by Amit Rahav (@amitrahav8) on

גם בתכנית הבוקר המצליחה "Good Morning America" התייחסו לסרטון המרגש כשפרסמו אותו באתר שלהם תחת "התגובות הויראליות של מועמדי פרס האמי".

מגזין "Vulture"  מבית ה-"New York Magazine" כתב ששירה היא אחת ההפתעות הטובות ביותר של האמי הקרוב. עוד הוסיפו כי האס קוצרת לאט לאט שבחים על הישגיה ושהתפקיד שלה בתור אסתי היה פנטסטי ונעשה בצורה הרגישה והמדוייקת ביותר. 

בראיון לאתר "Entertainment Tonight" סיפרה המורדת הצעירה שהיא עדיין בשוק ומנסה לעכל הכל: "אני מתרגשת ממש. לקח לי זמן להבין את המורכבות של אסתי. הייתי צריכה להכניס את כל הרגשות והקונפליקטים שלה לתוך הדמות תוך כדי למידת שפה חדשה וזרה לגמרי". עוד כתבו עליה שלכבוד התפקיד נאלצה האס לגלח את הראש ולהתמודד עם תפקיד לא פשוט שהיה שווה בסופו של דבר כל רגע. באתר גם ניסו לגשש עם יוצרת הסדרה דבורה פלדמן לגבי עונה שניה אך כפי שנראה כרגע אין שום תכנון באופק להפקת עוד עונה לסדרת הלהיט.

"המורדת" מועמד לשמונה פרסים בטקס הכי חשוב של הטלוויזיה האמריקאית כשבין המועמדויות נמצא גם פרס ה-"מיני סדרה הטובה ביותר" הנחשב.

במערכת TMI מאחלים לשירה ושאר צוות הסדרה המון בהצלחה! סומכים עליכם!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shira Haas (@shirahaas) on