מעכשיו נועה קירל היא גם יצירת אומנות. האומן יצחק מבורך פגש את קירל אצל הסוכן שלה רוברטו בן שושן, שם סיפר לה שבתו היא בעלת צרכים מיוחדים, מעריצה נלהבת שלה ומקשיבה לשיריה בלופים. עד מהרה קירל הקדישה ברכה לילדה, ומבורך החליט ליצור יצירת אומנות המוקדשת לזמרת הישראלית המצליחה ביותר - קולאז‘ תצלומים של הופעות ענק מרחבי העולם, אירועי מוזיקה של MTV, שטרות ישנים של מיליון דולר אמריקאי ועוד, ובמרכז - המונה ליזה בדמותה של קירל. מבורך.

יצחק מבורך, נועה קירל (צילום: יח''צ)
יצחק מבורך, נועה קירל (צילום: יח''צ)

אומן הפיסול במתכת דניאל טולדנו חשף בפני האורחים את “גלריה 44", שנפתחה בעיר העתיקה של באר שבע. בלטה בחשיפה ראשונה חברתו לחיים של דניאל, הציירת הבינלאומית המוערכת חן שיש, שיצירות שלה מעטרות לא מעט בתים בישראל ובלא מעט מדינות בעולם.

צורי דבוש, יו"ר חברת קליל, נרתם בעקבות פנייה של מנחם הורוביץ מ"תוכנית חיסכון" לסייע למני ורונל‘ה מנדל, בעלי בית המאפה “רונל‘ה" הממוקם בתחנת הרכבת בנהריה, שנפגעו קשות ממשבר הקורונה. דבוש העניק לבעלי "רונל‘ה" 17,550 שקל להתנעת העסק, ובתמורה יספקו השניים לחברת קליל מוצרי מאפה ועוגות לאירועים שונים.

צורי דבוש (צילום: יח''צ)
צורי דבוש (צילום: יח''צ)

למי שתהה מדוע בועז ביסמוט, עורך “ישראל היום", לא כיכב על המסך ב"אולפן שישי" האחרון: ביסמוט ומשפחתו הוזמנו ליאכטה של מרים ושלדון אדלסון להפלגת תענוגות. ביסמוט בחר שלא להגיב.

בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)