אין יום בשנה שמכניס את גברברי ארצנו לצרות בכיס וגורם אושר לנשות ישראל התפוסות וכמובן לחברות התכשיטים והפרחים, כמו ט"ו באב, הלא הוא חג האהבה היהודי. משבר הקורונה הביא לפרידתם של הרבה זוגות בתעשייה המקומית, כמו הפרידה המתוקשרת של בן זיני וטיילור מלכוב או רוני מאנה וג'ני צ'רוואני שנפרדו לאחר זוגיות של יותר מעשור ושתי ילדות משותפות. לעומתם, יש זוגות רבים שהצליחו לשרוד את הסגר שגרם ללחץ רב ויותר מדי זמן ביחד ואפילו יצאו מחוזקים ומאוהבים יותר מאי פעם. 

דניס והדר

הזוג הכי פוטוגני שהיה על המסך בתקופה האחרונה הם דניס רוסקוב והדר ברייר מ"חתונה ממבט ראשון". האמת שזה לא ממש חוכמה לצלוח זוגיות עם האביר על הסוס הלבן במיטבו, אך אין ספק שהדר נתנה לדניס בדיוק את מה שהיה צריך, כדי שתצליח להיכנס לו ללב. המשחק של נשיקה-סטירה עבד איתו מעולה וכאחד שרגיל שבנות נופלות שדודות לרגליו, הוא קיבל אתגר שגרם לו רק להיקשר. מאז סיום התכנית השניים יצאו ממחבואם ומשדרים אהבה בצימרים שונים ברחבי הארץ ובחופשות רומנטיות על כדור פורח. ב-TMI לגמרי מאוהבים בשניים.

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)

לי בירן ואליאנה תדהר

מהרגע שהזוג המתוק הכריז על אהבתם לפני כארבע שנים, לאחר שהכירו לעומק בתכנית משותפת בה שיחקו יחד, הם הפכו לפאוור קאפל של עולם הילדים. מלבד לשעשע את עוקביהם ברשתות החברתיות בתקופת הקורונה בלייבים יום יומיומיים בהם הם מארחים חברים קרובים ומראים שיש להם גם יכולות כמראיינים לא רעים בכלל,  השניים עשו את מעריציהם ממש שמחים לאחר שלי בירן כרע על ברך והציע לתדהר נישואים. לאחר כשבוע תדהר לא נשארה חייבת והציעה גם היא לבן זוגה נישואים בחזרה. הכי מתוקים שיש כבר אמרנו? 

לי בירן, אליאנה תדהר (צילום: אינסטגרם)
לי בירן, אליאנה תדהר (צילום: אינסטגרם)

הגר וניר

זה התחיל כמו סיוט ברחוב מוטיפיורי בתל אביב והפך לסיפור סינדרלה שאף אחד לא יכל לשער בחלומות הכי ורודים שלו. הגר הרופאה הייתה מאוד קשה וסגורה והראתה אפס עניין בבחור הרגיש והרומנטי ששידכו לה. הוא מצידו ירד מוקדם בבוקר להביא לה קפה ומאפה וביקר אותה לעיתים תכופות בעבודה עם מגש סושי מפנק. עם התקדמות הקשר שלהם ב"חתונה ממבט ראשון", הגר הורידה מחומות ההגנה ואפשרה לניר להיכנס פנימה. השניים בחרו להמשיך יחד, נפרדו לזמן קצר ומהר מאוד חזרו האחת לזרועות האחר. כרגע הם עדיין לא גרים ביחד, אך אנחנו בטוחים שצפוי להם עתיד מזהיר. 

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

אסי בוזגלו ועדי בוזגלו

השורד הכי דומיננטי ב"הישרדות VIP" מפגין קור רוח ואסטרטגיית משחק חסרת רגשות, אך ברגע שהוא מקבל מסר מהבית עם דמות אשתו שעולה מהטאבלט, הוא נשבר ומתייפח בבכי שובר לב. עדי בוזגלו מצליחה להראות לקהל המעריצים של "הישרדות" את הגבר הרגיש והאוהב שנמצא לצידה. עדי שהחליטה לעבור מהפך במראה ושהתה בניתוח אינטנסיבי שדרש החלמה ארוכה, קיבלה את מלוא התמיכה מאסי שתמיד הפגין אהבה וחידד כי הוא אוהב אותה בדיוק כפי שהיא.  

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן)

ירדן הראל ועומרי שלום

אין ספק שהזוג הזה "meant to be". הם הכירו לפני כ-20 שנה, כשהיא הייתה רק בת 14 והוא בן 16 בלבד. הזוג היפה שהתחתן לפני כעשור, גילה קשיים להרות ולאחר שנים של ניסיונות הם פנו להליך פונדקאות שהביא לעולם את גפן ולני המהממים. חודש וחצי לאחר שהגיחו לאוויר העולם, בישרה הראל ברשתות החברתיות כי נגד כל הסיכויים היא נכנסה להיריון. פחות מחודש חלף ובעוד כולנו עסוקים בקורונה, הראל ובעלה נאלצו להתמודד עם לידה שקטה שהצליחה לשבור את לב התעשייה. השניים הראו לעולם מהי זוגיות חזקה שעברה תלאות רבות בדרך ושמרה תמיד על אופטימיות. הלידה של התאומים שינתה את המאזן המשפחתי ואפילו זיכתה את הזוג המאושר בקמפיין משותף למזון תינוקות. 

ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: אינסטגרם)
ירדן הראל, עומרי שלום (צילום: אינסטגרם)

אסי עזר ואלברט אסקולה

אסי עזר אמנם נשוי לרותם סלע מבחינה טלוויזיונית, אך אין תכנית בה עזר לא מזכיר את בן זוגו החתיך, אלברט אסקולה. עזר שהשתעמם בתקופת סגר הקורונה בביתו, נתן הצצה למעריציו לחייו עם אלברט ואין ספק שהשניים הצליחו לשבור את תקרת הקהילה הגאה ולחדור לפריים טיים של כל משפחה בישראל ולקונזצוס, מעשה מתבקש לאור העובדה שאנחנו חיים בשנת 2020. הזוג היפה נכנס לדפי ההיסטוריה של התרבות בישראל לאחר שנבחרו לשמש פרזנטורים לחברת ביטוח מצליחה ומראים לכל אותם חשוכים שנשארו שגם גבר וגבר יכולים לייצג זוגיות בריאה ואוהבת. שאפו.   

אסי עזר, אלברט אוסקולה (צילום: רן יחזקאל)
אסי עזר, אלברט אוסקולה (צילום: רן יחזקאל)

מיכל אנסקי ואייל אמיר

סיפור האהבה של אשת הקולינריה ובן זוגה, איש העסקים אייל אמיר, יכול בקלות להתאים לסרט רומנטי שמקרינים במיוחד עבור ט"ו באב. אמיר שחי את חייו בניו יורק, עזב את התפוח הגדול בעקבות התאהבותו באנסקי. אנסקי שחוותה משבר בחייה לאחר שסבלה משיתוק בפניה בעקבות הפרעה עצבית בשם בל. בן הזוג תמך בה בתקופה הקשה ולאחר זוגיות של שנתיים וחצי, הזוג המאוהב התחתן בחתונת צוהריים רומנטית על חוף הים בסמוך לקיסריה, כשאנסקי בחודש החמישי להריונה. לפני כחצי שנה אנסקי ילדה את בתם המשותפת, גבריאל לי, אחות לדניאלה בת ה-9 מנישואיה הקודמים. 

חתונת מיכל אנסקי ואייל אמיר (צילום: fine production,שי אשכנזי)
חתונת מיכל אנסקי ואייל אמיר (צילום: fine production,שי אשכנזי)