הזמרת מאיה בוסקילה נחשפה לסרטונים הקשים שהותרו אמש (רביעי) לפרסום בהם התעללות בילדים בגן ילדים ברמלה. באחד מהסרטונים מתועדת תחרות מזעזעת בין הסייעות במהלכה הן זורקות מגבונים על ראשיהם של הילדים וצוחקות מהמעשה המתועב. אנשים רבים שצפו בסרטונים נחרדו מהמעשים הקשים וביניהם גם הזמרת שהתקשתה להירדם בלילה בעקבות חשיפת הצילומים.

בוסקילה שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות וכתבה: "הצלחתי להירדם שעתיים. לילה של דמעות, שהלב נשרף והעיניים מסרבות להאמין למראה הזוועות. מדברת עם עצמי ושואלת.. למה את רואה את הוידאו הזה? את יודעת שאת רגישה.. איך למען ה׳ קיימים בני אדם כאלה? האם בכלל אפשר לקרוא להם בני אדם??? איך נשים ועוד עם ילדים יכולות לפגוע בתינוק טהור, חסר ישע, שלא עושה כלום בעולם הזה מלבד להפיץ אור ואושר לסביבתו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on

"פתאום בתור אמא התעוררה בי חרדה ממשית, מתחילה לשחזר את כל הפעמים שהלכתי במפתיע לפעוטון של לני לראות אם הכל בסדר, המון פעמים כאלו היו, אך מה אם פעם אחת לא הייתי שם וקרה משהו כזה? אחרי הזוועות האלו, את כבר לא מאמינה לכלום. כמה רוע, כמה רשע טהור, עד מתי? עד מתי לעזאזל אנשים כאלו יסתובבו בתוכנו? היד מונפת ברשעות, כשהעונשים מנגד כל כך קלים לעומת מעשי חושך שכאלה. כל כך עצוב לי... לא מצליחה להירגע! אני מתפללת ומקווה שהעונש הפעם לא יהיה קל לאותן נשים, כי בכלא אני בטוחה שילמדו אותן טוב טוב מה זה להתעלל בילדים!".

מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: פול סגל)
מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי (צילום: פול סגל)

בוסקילה היא לא היחידה שלא הצליחה להישאר אדישה לסרטונים הקשים, אלא גם כוכבת הילדים מיקי מוכתר שמוכרת במאבקה נגד התעללות בילדים. מוכתר הגיעה אמש (רביעי) להפגנה שנערכה בצומת עזריאלי ומספר שעות לפני כן פנתה לראש הממשלה, בנימין נתניהו בסרטון ברשתות החברתיות בו אמרה: "אם זה היה אחד הנכדים או הילדים שלך חס ושלום, גם אז היית מצליח לישון בלילה? כל יום שעובר יש עוד גנים שילדים חוטפים בהם מכות". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miki Mucthar Ori (@miki_mucthar) on