הסאגה של אלירז שדה ועיריית תל אביב עדיין נמשכת. שנה חלפה מאז גילה איש "הליכוד" והטלוויזיה שמחזיק חנות ירקות בתל אביב, כי קיבל דוחות רבים מטעם עיריית תל אביב על כי הציג סחורה מחוץ לעסק, לטענת שדה - למרות שפעל על פי נהלי העירייה.

שדה החליט לנהל מערכה נגד עיריית תל אביב והגיש תביעה בגין הנזק שנגרם לו. "עברתי גיהנום עד שהבנתי שאף אחד לא מדבר איתי", כתב. אלא ששנה חלפה מאז שהגיש את התביעה ונראה כי הסאגה מסרבת להיגמר.

אחרי אייל ודניאל: היחסים של אילנית לוי ואלירז שדה עלו על שרטון? - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יאללה בלאגן @saronamarket ת"א

A post shared by אלירז שדה (@elirazsade) on

דווקא בימים אלה שהעסקים בקריסה ומובטלים מוחים נגד הממשלה, החליט הכוכב לפרסם בדקות האחרונות כי פנה לבית המשפט העליון וכך כתב: "פניתי לבית המשפט העליון שיבדוק מדוע עיריית תל אביב, למרות שיש מדיניות עירונית כתובה על ידה, ממציאה סייגים בדיעבד ופוגעת בבעלי עסקים. בית המשפט המחוזי היושב בעיר, התיר לה חופש התעללות. מה יאמרו בעליון? יאשרו לעירייה להוסיף תקנה בדיעבד ללא הסבר סביר ומידתי".

דובר עיריית תל אביב, איתן שוורץ לא נשאר חייב והגיב לדבריו של שדה בטוויטר כשכתב: "אלירז יקר, אתה הרי יודע שהציוץ שלך מופרך כי הוסבר לך מספר פעמים מה עשית לא בסדר. אבל לטובת העוקבים שלך, הנה העובדות: כעיקרון, אסור לחנות להוציא סחורה למדרכה. המדרכה היא של הולכי רגל. היות שאנחנו רוצים לסייע לעסקים, למי שיש חנות עם חזית לרחוב – מותר להבליט סחורה כדי למשוך קונים".

"לעסק שלך אין חזית פתוחה לרחוב, ולכן כשהצבת על המדרכה ויטרינה, קיבלת דוח. גם בית המשפט המחוזי קבע שההתנהגות בעסק לא תקינה, ופסק בהתאם. לא "התעללות" ולא נעליים. בקרוב דיון נוסף בעליון, ומה שבית המשפט יפסוק – אנחנו כמובן נקיים. יום טוב!".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יש תאבון? משעמם בפה? הצבעים של החיים...

A post shared by אלירז שדה (@elirazsade) on