עולם התרבות מתחיל לאט לאט להתאושש ואומנים עולים שוב על הבמות ומופיעים בהתאם להנחיות משרד הבריאות הכוללות הופעות בקפסולות באוויר הפתוח, עם שמירת מרחק ועטיית מסיכה, כפי שעשו השבוע סטטיק ובן אל תבורי, רמי קליינשטיין ואחרים.

אלא שיש גם מי שמצפצף על ההנחיות ואחרי איתי לוי שהפר את ההנחיות פעם אחר פעם, גם הזמר דודו אהרון מצטרף לחגיגת המצפצפים. אמש (שני) הופיע אהרון באירוע בר מצווה פרטי, שאומנם נערך במקום פתוח תחת כיפת השמיים, אבל כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, ללא ריחוק בין החוגגים שרקדו וללא מסיכות.

דודו אהרון מופיע בניגוד להנחיות

הזמר המסלסל בעצמו העלה סרטונים מהאירוע וכתב: "התגעגעתי להחזיק את המיקרופון". אהרון בחר לעלות סרטונים רק מהבמה שלא חושפים את החוגגים שלא שומרים על ההנחיות. רק להזכיר כי הזמר עידן רייכל הגיע להופיע באירוע חתונה, אך סרב לעלות לבמה כשראה כי בעלי האירוע לא הקפידו על ההנחיות. יש ממי ללמוד. 

דודו אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דודו אהרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון מסר: "דודו אהרון הגיע לשמח את הבן של הנגן שלו דביר אזרק שחגג אתמול בר מצווה, באירוע נכחו רק המשפחה הקרובה, 30 איש, וכולם נשמרו להנחיות וההוראות, הארוע היה במקום פתוח באוויר הפתוח באחד המושבים באיזור. כשדודו עלה לשיר הוא הוריד את המסכה על מנת לשיר ולשמח את הנוכחים שכאמור היו משפחתו הגרעינית של אותו בעל שמחה. דודו מתייחס מאוד ברצינות להנחיות".

לא שומרים על ההנחיות. דודו אהרון, איתי לוי (צילום: ליאור פינקסון)
לא שומרים על ההנחיות. דודו אהרון, איתי לוי (צילום: ליאור פינקסון)