אמש ראיתם ב-TMI תמונות פפראצי של נירו לוי מסתובב ברחבי תל אביב כשהוא עם גבס על ידו אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים. בסרטון שתיעדנו את גיסנו הוא בחר להתלכלך על גרושתו קארין כהן כשאמר: "אם עברנו את העונה השנייה של רמזור עם קארין כהן נעבור גם את הגבס".

נירו לוי מלכלך על גרושתו קארין כהן (צילום: אמיר מאירי)

אלא שכהן השוהה בשנים האחרונות באל.איי קראה את הכתבה ואת התגובות והחליטה להגיב נירו מבלי לרדת נמוך. "נירו הוא אדם נבון, מעט ציני, זה הוא, עבר עשור מאותה תקופה. היום אני נמצאת בזוגיות יציבה ונכונה לי עם גבר מדהים ומושלם. אני מתעסקת במשפחתי ובחיי הפרטיים ולא בהבל הבלים", כתבה כהן לעוקביה באינסטגרם.

קארין כהן  (צילום: אינסטגרם)
קארין כהן (צילום: אינסטגרם)

"אני מבקשת מכם לכבד את נירו שהוא אבא לשני ילדים מקסימים שעדיף שלא יקראו את כל התגובות הרעות שמציפות את הרשת. אני מאחלת לנירו רק אושר והצלחה ומאמינה שהדברים נאמרו ברוח שטות וציניות האופיינית לו. אני בוחרת שלא להיפגע ולא להתעסק בזה, כפי שנפגעתי בעבר. תודה לשם ששלח אותי הרחק מימי הזוהר, לאף אישה לא נעים לראות את בעלה מנשק אישה אחרת ולכן מזמן הבנתי שהחיים הללו לא שלי. יש לי אחד מיוחד שמתעורר כל בוקר לידי, אוהב אותי בבוקר האמיתי שלי בלי איפור, יוצא לעבוד בעבודה רגילה ותודה לאל המסגרת תפקידו לא מנשק אף אישה אחרת מלבדי".

קארין כהן, נירו לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קארין כהן, נירו לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נירו לוי (צילום: אמיר מאירי)
נירו לוי (צילום: אמיר מאירי)