המגישה מעיין אדם דיברה הבוקר (חמישי) ב"חדשות הבוקר" על הסרטון הויראלי שרץ ברשת בו נוסעת סירבה לנסוע עם נהג מונית ערבי וירדה יחד עם בתה מהמונית, כשהבינה כי הנהג ממוצא ערבי. אדם הביעה את דעתה במהלך דיון מול כתבת המשטרה עדי מאירי ואמרה: "לא צריך את הפיגוע באותו יום כדי שתהיה אווירה של פחד בקרב יהודים מהציבור הערבי הישראלי וגם מי שמגיע עם אישור עבודה או שלא".

"אני חושבת שאנחנו סובלים מאותה הצביעות ולא אומרים את האמת. הפחד שלנו לגיטימי והיא לא היחידה, היא הרוב. אז היא נתפסה בעדשת המצלמה. כאב לי בשבילו, הבנתי למה הוא נפגע אבל הפחד הוא מובן ולגיטימי". 

מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)
מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)

יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן שנכח בבית עם בן זוגה של אדם, אסיף אלקיים, נכנס איתה בעבר לויכוח לא נעים ברשתות החברתיות והפעם הוא עושה זאת שוב והביע את דעתו על דבריה, כשכתב בסטורי: "מעיין - דברי בשם עצמך, גזענית דוחה שמתגאה בכך", והוסיף אימוג'י מקיא. 

ניר אבישי כהן, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר אבישי כהן, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, השניים התווכחו בעבר בנוגע לתמונתה השנויה במחלוקת של ניקול ראידמן שהצטלמה עם ילדיה כשהם ענדו טלאי צהוב לזכר קורבנות השואה. אלקיים הגן על כוונתה של ראידמן, ניר אבישי החליט לתקוף אותו בחזרה ומעיין אדם הגיבה לניר אבישי והגנה על בן זוגה. 

ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)
ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)