אסי בוזגלו חושף הכל בראיון לתכנית הרדיו של TMI


השורד הבולט, אסי בוזגלו, התארח אמש (שלישי) בתכנית הרדיו החדשה של TMI וחשף איזה הצעות הוא מקבל ואיך אשתו עדי בוזגלו מגיבה אליהן, האם מאור בוזגלו מקנא בהצלחה ואם לא מתחרט שלא השתייך מראש לקבוצה של עידן חביב וירדן ג'רבי.

איך הצלחת לנצח את הבלתי מנוצחים במשימת החסינות האחרונה?
"האמת זה העסיק לי את הראש, אמרתי איך אני מצליח לעשות את המשימה הזאת עם הרגליים, סבלתי מזה עשרה ימים אחרי".

איפה אסי בוזגלו עד היום? פשוט התפוצצת בהישרדות?
"אני אגיד לה מה, זה מצחיק להגיד את זה. הבוזגלוס לא מסקר אותי בתוך חדר ההלבשה של הקבוצות, הוא פשוט לא היה מסוקר כלפי חוץ.  אני הצגתי צד שהיה טבוע בי, אבל הוא פשוט לא היה מסוקר כלפי חוץ, אם תשאל את כל השחקנים ששיחקו אותי בקבוצות, כל השחקנים יגידו לך שהייתי מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה והכי ווינר שיש, זה אני. זה פשוט יצא בהישרדות כלפי חוץ, לא הייתי מסוקר כל כך בבוזגלוס. כמו שראו אותי בהישרדות זה אני".

אחרי שהסירו עוקב: אסי בוזגלו ואלה איילון מתקרבים - לחצו כאן. 

אסי בוזגלו בהישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)
אסי בוזגלו בהישרדות VIP (צילום: צילום מסך רשת 13)

אתה מצטער שהצטרפת לשבט של אלה וישראל לעומת הקבוצה השנייה שהייתה מאוד אהודה, הייתי חריג שם בקבוצה?
"קודם כל אני לא מצטער, אני אדם של אנשים, אני נותן צ'אנס לכולם לא משנה מי הבנאדם, מנסה להכיר את כולם ולא שופט, במשחק שלי הברית  נוצרה שם. בסופו של דבר הם הברית שלי, לפחות במשחק, לומר שאני מצטער אז ממש לא". 

למי אתה מתחבר לקבוצה שלך או לשנייה?
"גם התחברתי לישראל, אלה ורגב וגם לקוז'י מצד שני, אני בנאדם של אנשים, אם מישהו עשה משהו רע למישהו אחר, אני לא אשפוט אותו". 

איך המשפחה מגיבה לכל ההד התקשורתי? 
"זה מטורף, זה כמו אש בשדה קוצים, אני מקבל המון פידבקים, אשתי מתמודדת בצורה יוצאת דופן היא מפרגנת כולה, מלאת אהבה, המשפחה תומכת אוהבת, אני מודע לזה, שזה תהילה והיא תחלוף אבל הבטחתי לעצמי שאני אחבק את זה. אני פה כדי להתפתח ולא חושש מהיום שאחרי, אני כולי צפייה ליום שאחרי".

לאחר הניתוח הקשה שעברה, עדי בוזגלו עשתה שוב שינוי בלוק: כך היא נראית - לחצו כאן. 

ההצעה המגונה שאסי בוזגלו קיבל

אני בטוחה שהרבה נשים כתבו לך שהן רצו גבר כמוך, הכל היה אמיתי בהישרדות?
"אין יותר אמיתי מזה, הכל אמיתי, כל הנפילות בפה בלשון, הכל אמיתי, הכל קורה. אני מקבל הרבה הצעות".

הצעה מגונה?
"אני מקבל תמונות. וגם "תמונות תמונות", ואז אני אני מריץ 'דחקות' עם אשתי. מה את אומרת? ללכת. אשתי לא שולטת לי בטלפון. דווקא אחרי כל המשברים שעברנו, עושים אותנו הרבה יותר חזקים".

מה המשברים שעברתם?
"היו לנו שתי פרידות קשות. אני עזבתי את הבית פיזית, הלכתי לגור בראשל"צ, בקטע כלכלי, שלא שילמו לי בזמן כשהייתי בכדורגל. לא הייתי יכול לעסוק במשהו אחר, כי אני מתעסק רק בכדורגל, אבל שמח שלא נשברתי, וגם בסופו של דבר הגיע "הבוזגלוס" ו"הישרדות"". 

מאור מקנא בך, היום אסי בוזגלו מספר אחד בבית?
"כל זמן שמאור היה מספר אחד, הייתי הראשון לדחוף אותו, אני בטוח שזה הדדי, הפרגון בן האחים הוא מדהים, גם שמאור יפרוש, נרצה שאלמוג יהיה מספר אחד. עם יד על הלב אני בטוח שגם מאור מפרגן לי".

האם מאור בוזגלו מקנא בהצלחתו של אסי?