ברק שמיר נדבק בנגיף הקורונה ומתראיין לTMI

הדוגמן ברק שמיר שהצליח להסעיר את הרשת והרבה סלבס בשבוע שעבר לאחר שעשה מחווה לאליל נעוריו, שחקן הכדורסל האגדי קובי בראיינט וצבע את עורו לשחור, עלול לעורר את זעמם של חבריו לתעשייה שוב. אמש (שלישי) הגיע שמיר לאירוע פתיחת חנות הג'מבו סטוק בסינמה סיטי בנתניה ולמען האמת שמר על חבישת מסכה במתחם החנות, בניגוד לסלבס אחרים שנכחו במקום.

היום (רביעי) קם בבוקר שמיר עם חום גבוה ופונה לבית החולים שם ערכו לו בדיקת קורונה, שיצאה חיובית גבולית. מחר הדוגמן יערוך בדיקה נוספת שתבהיר האם נדבק בנגיף או שזו רק שפעת חולפת. מלבד שמיר נכחו במקום גם יעל שלביה, רוסלנה רודינה, טיטי איינאו, אסי בוזגלו, ברק שמיר, טום באום, גל גברעם, דנית גרינברג, נטע ברזני ומתמודדי "MKR המטבח המנצח".

ברק שמיר (צילום: איגור אוסדצ'י)
ברק שמיר (צילום: איגור אוסדצ'י)

תפסנו את ברק לראיון קצר עם TMI, בו הוא דאג לשמור את המסכה על פניו, אך השאיר פתח אוורור לאפו, כך שבעצם איבד את פעולת המסכה לחלוטין. בשאלה האם ידע שהמחווה לבראיינט תעשה כל כך הרבה רעש, ענה שמיר: "האמת שלא ציפיתי שאנשים ככה יגיבו ויקחו את זה לצד הרע של הסיפור אבל אין מה לעשות אנשים תמיד מגיבים - לטוב ולרע. אני בן אדם חזק באופי שלי ואני יודע שעשיתי את זה בכוונה טהורה, הוא היה הבן אדם היחידי שהערצתי בכל החיים שלי. מבחינתי זה מגיע רק מכוונות טובות".

בסוף הורדת את הפוסט.
"נכון. אני לא בן אדם שאוהב לפגוע באנשים ובגלל שאני לא בן אדם רע והרבה אנשים נפגעו, החלטתי למחוק את הפוסט ולא לעשות בלאגן. אני שלם עם ההחלטה שלי". 

ברק שמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ברק שמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)