בצעד מפתיע במיוחד זכיינית "רשת 13" מנסה לשמור על גל הרייטינג הגבוה עליו גלשה בחודשים האחרונים בפריים טיים עם "הישרדות VIP" ומוציאה את העונה החדשה של "המירוץ למיליון" הכוללת שישה זוגות מהעונות הקודמות של התכנית המצליחה ועוד שישה זוגות אנונימיים לחלוטין. 

רגע לפני שהעונה החדשה עם רון שחר עולה למסך היום (ראשון) בערב, רצינו ב-TMI לתת לכם תזכורת קטנה על הזוגות, למקרה ששכחתם ולהכיר לכם את הזוגות החדשים. צאו לדרך!

המירוץ למיליון אולסטארס יוצא לדרך והזוגות האהובים חוזרים למסך - לחצו כאן. 

שי ושני

שני אלון ושי גבריאל, זוכי העונה הרביעית של "המירוץ למיליון". שי הוא החבר הכי טוב של רונן, בעלה של שני. "כשאנשים יראו את זה הם יגידו 'מה לא מגיע להם. הם כבר לקחו את המיליון' אבל לא לקחנו את המיליון. היינו צריכים להתחלק חצי חצי", אמרה שני בראיון לרשת 13. "אני ושני עברנו דברים מאוד קשים, גם לא התנהגתי הכי יפה בעולם. אני רוצה לעשות לה חוויה מתקנת", אמר שי. עוד הוסיפה שני ואמרה: "לא דיברנו שלושה חודשים אחרי המירוץ. לא יכולתי לראות את הפרצוף הזה". 

שני אלון, שי גבריאל (צילום: עדי אורני)
שני אלון, שי גבריאל (צילום: עדי אורני)

עומר ונטע

צמד האחים האהוב מהעונה השישית של המירוץ חוזרים. נטע ברזני שהפכה לדוגמנית מצליחה ואחיה עומר ברזני. צמד שהיה אהוב מאוד במירוץ והגיע עד שלבים מאוחרים, אך לא זכה במיליון. "אנשים לא קוראים לי ברחוב 'נטע' - 'מה נשמע?'", אמרה נטע. "אנחנו עכשיו באים לקחת את המיליון", אמר עומר. 

נטע ועומר ברזני חוזרים למירוץ למיליון אולסטרס (באדיבות רשת 13)

נטע ברזני, עומר ברזני (צילום: עדי אורני)
נטע ברזני, עומר ברזני (צילום: עדי אורני)

וובה ואלה

וובה (ולדימיר) ליזרוביץ ואלה אייבינדר השתתפו בעונה הרביעית של המירוץ והגיעו לחצי הגמר. וובה נולד באוקראינה ועלה לארץ בגיל 16, גם אלה נולדה באוקראינה ועלתה לארץ בגיל 19 והם הכירו לפני 9 שנים כשעבדו יחד בחצי חינם. הם הגיעו לחצי הגמר בעונה הרביעית והפעם הם באים לקחת את המיליון. "כשחזרנו לארץ לא דיברתי עם וובה חצי שנה, רציתי לנוח ולא רציתי לשמוע ממנו. חשבתי שיצאנו הכי גרוע ופתאום אני מתחילה לקבל תגובות טובות בפייסבוק", אמרה אלה.

וובה ואלה בדרך למירוץ למיליון אולסטרס (באדיבות רשת 13)

וובה ואלה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
וובה ואלה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

אן וירדן

אן זיוי וירדן ויזל השתתפו בעונה השישית של "המירוץ למיליון" והגיעו לשישייה הסופית. הן הכירו כשירדן דרסה את הכלב של אן ונסעה איתה לווטרינר ומאז הן החברות הכי טובות. מאז שהן השתתפו ב"מירוץ" הן הפכו לכוכבות. "כל מה שלא רבנו 6-7 שנים התנקז למוסקבה הארורה הזאתי. גם אם יש לי קמפיין לה. שטרן אני לא טסה למוסקבה המקוללת הזאת", אמרה ויזל. "אמא שלי יצאה למירוץ, אין לי מילים, פשוט גאווה. זכיתי באמא מדהימה. הלוואי ואני אהיה חצי ממנה", הוסיפה ויזל. 

אן זיוי, ירדן ויזל (צילום: עדי אורני)
אן זיוי, ירדן ויזל (צילום: עדי אורני)

בן ואורי

בן ואורי שפלן, האחים הלא שגרתיים שהשתתפו בעונה החמישית של "המירוץ למיליון" והודחו בשישייה האחרונה. הם החברים הכי טובים עם שפה משלהם. אורי עבר לטענתו שינוי מאז המירוץ הקודם והוא מגיע למירוץ הזה רעב לעמוד באתגר ולהתמודד עם הכל. למרות השינוי של אורי, בן עדיין סקפטי ומאמין שיצטרך לסחוב אותו ברוב קטעי המירוץ.

בן ואורי בדרך למירוץ למיליון אולסטרס (באדיבות רשת 13)

בן ואורי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
בן ואורי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

יעל ויוסיאל

יעל כרמון ויוסיאל נאמן בני הדודים שזכו בתואר "הזוג האהוב ביותר במירוץ למיליון", השתתפו בעונה החמישית והודחו ברבע הגמר. יעל ויוסיאל מגיעים לעונה הזו עם רעב גדול לנצח הפעם וטוענים שהקשר ביניהם חזק מתמיד, מבחינתם המיליון של עונה חמישית שייך להם והם מגיעים לעונה השמינית לדרוש אותו בלי לראות בעיניים.

יעל ויוסיאל, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
יעל ויוסיאל, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

הזוגות החדשים:

שירי ונגה

שירי ונגה סטנסקו, תאומות זהות, שתיהן אתאיסטיות ולומדות חינוך באוניברסיטת בר אילן. הן גרות יחד עם אמא שלהן שעברה תהליך גירושים מאביהן כשהיו בנות שש. מאז ומתמיד הן עושות כל דבר ביחד ויעשו הכל בשביל לא להיפרד. אין דבר שהן לא יודעות אחת על השנייה וגם החברות שלהן משותפות.

שירי ונגה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
שירי ונגה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

נתנאל ואסף

נתנאל (נתא) מרן ואסף טטרו חברי ילדות, גדלו מגיל אפס באותן מסגרות עם אותם ערכים, המשפחות קרובות. שניהם לחמו בצבא. הם חלק מחבורה של 22 חברי ילדות. כששניהם ביחד הם תמיד מושכים תשומת לב ומעוררים עניין. לפני כשנה השניים החליטו לוותר על טיול אחרי צבא למען הקמת עסק משותף לעיצוב חולצות. זה התחיל כשתפקידו של נתא היה לגזור לכל החברים את החולצות לגופיות כשזה היה טרנד.

נתנאל ואסף, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
נתנאל ואסף, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

ליאן ואביתר

ליאן וינמן ואביתר נגר הם נשואים טריים, בזוגיות שש שנים, תוך כמה שבועות מהיום שהכירו עברו לגור יחד ברמת גן עם שני חתולים. ליאן בעלת אתר אופנה, מבוגרת מאביתר בשנתיים. אביתר יזם הייטק ואיש עסקים.

ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

אש ואליס

אליסה (אליס) זאנו ואשריאל מור הם בני זוג, הכירו בפייסבוק. אשריאל שלח לאליסה הודעה, הם נפגשו מספר פעמים ומאז לא נפרדו כבר שנתיים. אליסה נולדה בבנין שבאפריקה לאם רוסיה ואב מבנין, עלתה לישראל בגיל 12, אשריאל גדל בקהילת העבריים בדימונה. 

אש ואליס, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
אש ואליס, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

גילי וטלי

גילי אלגבי וטלי אלגבי הם אחים. גילי בעל עסק לאיפור, שיער וסטיילינג וטלי עובדת בשיווק דיגיטלי. הקשר של גילי וטלי התחזק משמעותית בשנתיים האחרונות, הם גילו אחד את השנייה מחדש כשעברו לגור יחד, וגילו שהם חולקים אהבה גדולה לאותם תחומי עניין בחיים. בין השאר גילי התחיל לצלם סרטונים עם טלי והוא מאמין בכל ליבו שהיא כוכבת אמיתית.

גילי וטלי אלגבי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
גילי וטלי אלגבי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

מיכל ורותי

מיכל אזולאי ורותי אבן אופיר, בנות דודות, גדלו אחת ליד השנייה במושב בית נקופה. מיכל מעצבת שמלות כלה, גרושה+4, רותי עצמאית בתחום ההשמה, גרושה+2. מה שמאחד ביניהן היא בעיקר התקופה בה התגרשו במקביל והן חולקות את אהבתן המשותפת לספורט ולחיים הטובים.

מיכל ורותי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
מיכל ורותי, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)