ימים לא קלים עוברים על הזמר סטטיק שבילה את הלילה באשפוז במיון בבית חולים בני ציון לאחר שגופו קרס נפשית. כל זה התחיל כשהזמר גילה בתחילת השבוע כי הזהות היהודית שלו מוטלת בספק, הדבר טלטל אותו רגשית, כפי שכתב: "ראיתי שחור, ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי מכלום, אם אי פעם הייתי קרוב להתקף לב זו הייתה הפעם הזו". 

אלא שלמחרת בעזרת סיוע של מנהליו, חזרה לו הנשימה כשהבין כי היה מדובר בטעות וכי הוא יהודי לכל דבר. לאחר שפרסם ברשתות החברתיות את מה שעבר, זכה לביקורות העוקבים שאם לא היה לו כסף או מנהלים שסייעו לו היהדות שלו עדיין הייתה מוטלת בספק. סטטיק הגיב למבקרים והסביר עד כמה האירוע היה קשה עבורו.

סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נראה כי גופו ונפשו לא עמדו בעומס של האירועים ובלילה הוא חש ברע והובהל לבית החולים בני ציון כשהוא חש ברע. שם הוא חובר לאינפוזיה ועבר סדרת בדיקות. כעבור מספר שעות הוא השתחרר מבית החולים ושב לביתו. הזמר העלה תמונה שלו עם אינפוזיה ביד ממיטת בית החולים וכתב: "נפש בריאה בגוף בריא זו לא סיסמה שאומרים סתם, לנפש יש תפקיד גדול והשפעה ענקית על הגוף שלנו. המכה הקשה של אתמול הראתה את אותותיה על הגוף אבל ברוך השם אני בסדר, הולך הביתה עכשיו, יאללה חוזרים לשגרה".

סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"נשארים ביחד": ג'ורדי בשיר לימי הקורונה עם סטטיק, נועה קירל, רותם סלע ו-25 סלבס