השף הלוהט שכובש את ליבן של נשות הביצה יצא בתחילת השבוע לעוד יום שגרתי במסעדות שבבעלותו. כששב הביתה גילה להפתעתו כי בחורה אנונימית שהתחזתה לכתבת בגוף תקשורת לא מוכרת חוקרת עליו. השומר של הבניין דיווח לטום אביב כי בחורה אנונימית שהגיעה לבניין מגוריו החלה לפצוח במסע תשאול וחקירות על חייו האישיים של השף. היא פנתה לשומר בקבלה, לעובדי הניקיון ולשכנים בבניין ושאלה באיזו קומה ודירה השף מתגורר, מי הבחורות שמגיעות אליו, האם מורן אטיאס הגיעה לדירתו ועוד שאלות אינטימיות נוספות. 

השף המבוהל העלה פוסט ודרש מאותה פלונית להיחשף בפניו ואיים כי אם לא תתוודה בפניו הוא יפרסם את תמונותיה, וכך כתב: "אני חושף ומשתף את חיי האישיים לרוב מבחירה. אבל כשמגיעה מישהי שאני לא מכיר לבית שלי, מחטטת ומתשאלת את המאבטחים ואת האנשים בקבלה לגבי החיים שלי, זה כבר ממש חוצפה וחדירה לפרטיות".

טום אביב (צילום: רפי דלויה)
טום אביב (צילום: רפי דלויה)

"מצלמות האבטחה תיעדו אותך, אני ממתין להודעה ממך או ממי ששלח אותך, לפני שאפרסם את התמונות", הוסיף השף. שעתיים אחרי שדרש ממנה להיחשף ולא קיבל ממנה מענה, פרסם השף את התמונות של האלמונית ממצלמות האבטחה, שהגיעה למקום עם קסדה רכובה על קורקינט ושאל את עוקביו: "מי מזהה אותה?".

טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טום אביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)