כוכבת הביוטי אשלי וקסמן בקשי חושפת בסרטון אמיץ כי גילתה שיש לה גוש גדול בשד. וקסמן צפויה לעבור היום (רביעי) ביופסיה בכדי לדעת האם מדובר בגוש סרטני. בסרטון שיתפה את עוקביה למה היא החליטה להיחשף ואמרה: "אם חס וחלילה דברים לא טובים יקרו אז כאילו שיהיה תיעוד של זה שיישאר אחריי. זה לא הולך להיות פשוט בשבילי היום".

עוד הוסיפה וחשפה: "אני אתחיל מהסוף. יש לי גוש מאד גדול בשד וכנראה שאני הולכת לניתוח. כשהייתי בת 16 הרגשתי איזשהו גוש בשד, זה היה כשגרתי בקנדה, עשיתי אולטרסאונד וראו שזה גוש שומן משהו שיש להרבה נשים. הפחד שהדברים האלה השתנו והפכו לסרטניים לאורך השנים. הייתי במעקב והרגשתי שזה גדל וגדל וגדל עד לכדור טניס. בגיל 25 עברתי ניתוח להסרה וגם ניתוח פלסטי כדי למלא. שנים אחרי במהלך ההיריון עם סופיה שמתי לב שמשהו מוזר עם השתלים, משהו התחיל לכאוב לי והם לא ישבו יפה".

אשלי וקסמן בקשי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אשלי וקסמן בקשי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הלכתי לפלסטיקאי, הוא אמר עבר עשור, ארבעה הריונות הגיע הזמן שנחליף לך את השתלים. ואז כשהוא בדק אותי פיזית הוא שאל אותי 'אשלי מה זה? אני די בטוח שיש לך גוש'. ואני בראש שלי חשבתי שמקסימום יש עוד גוש וזה לא מסוכן והכל בסדר ואני אעשה החלפת שתלים כמו לפני עשר שנים ולא נלחצתי. ואז עשיתי אולטרסאונד ותוך כדי שהיא עשתה לי, שאלתי אם היא רואה את הגוש. היא אמרה שכן היא רואה גוש וזה בסביבות 5 סנטימטר, כמו שהיה לי בפעם הקודמת. ואז אחרי שקיבלתי את התשובות מהרופא היה כתוב שיש חשד גבוה ואני צריכה לעשות ביופסיה וניתוחים. אני לא יודעת איפה זה עומד, אם הניתוח שלי הולך להיות מהר. יש לי תור לכירורג מחר. אני חודשים מתלבטת אם לספר לכם מה לספר לכם".

אשלי וקסמן בקשי (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)
אשלי וקסמן בקשי (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)

עוד הוסיפה בקשי: "הפחד מסרטן השד זה משהו שאני חיה איתו מגיל 16. אני רואה בעצמי כמה גילוי מוקדם מציל חיים ואני מציעה לכם לעשות את הבדיקות אם הגעתם לגיל של ממוגרפיה, לכו תעשו. אם לא, תבדקו את עצמכם עם הידיים. מצד אחד אני מפחדת אבל מצד שני אני מאד אופטימית שהכל יהיה בסדר כי הכל חייב להיות בסדר, כי ככה זה בחיים. כשאמרתי לכם בסרטונים לפני כמה שבועות שהרבה קורה בחיים שלי שאתם לא חשופים אליו ובדיוק על זה דיברתי. זה לא פשוט לשתף דברים כאלה גם כי זה נורא פרטי, ואני לא רוצה סתם להלחיץ ולעשות כותרת מצד שני אני מרגישה שזה לא פייר שפתאום יום אחד אני אעלם כי אני עושה ניתוח ואז תשאלו אשלי למה לא שיתפת אותנו לפני".