אייל גולן פוצץ את הגישור שנערך ביום שלישי שעבר אצל עו"ד דורית כרמלי בתביעה שלו נגד הבלוגר עומרי חיון, שהרבה בפרסומים מכפישים עליו.

חיון, מה קרה שם?
“אייל פוצץ את הגישור ויצא באמצע וסיפר שהבן שלו ליאם ביקש שהוא ימחק אותי. אנחנו נתראה בבית המשפט".

גולן, לא סולח?

מליאם הפקות נמסר: “אין תגובה".

ליאם גולן, אייל גולן (צילום: מתן צור)
ליאם גולן, אייל גולן (צילום: מתן צור)

>טקס אריסטוקרטי התקיים בוואדי ניסנאס בחיפה לרגל הנצחת הפילוסוף אבו נאצר אל- פאראבי בניצוחו של דוד לוקסמבורג קונסול של כבוד שדאג לקבץ את הנכבדים: שגריר קזחסטן, סטיבאלדי בורשקוב, קונסול כללי של רוסיה פפוב איגור וסגן ראש העיר קפלון לזר. בסיום האירוע התקבצו ובאו השגרירים ללשכת ראשת העיר עינת קאליש שנתנה את הסכמתה להקמת עיר קזחסטן תאומה בחיפה .

הנצחת הפילוסוף אבו נאצר אל- פאראבי  (צילום: ראובן כהן)
הנצחת הפילוסוף אבו נאצר אל- פאראבי (צילום: ראובן כהן)

> סולחה מפוארת נרשמה השבוע בכנסת בין שניים מהיריבים הקשים של המשכן. סגן השר איציק כהן מש"ס וח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו. הסכסוך התחיל בסרטונים של קושניר, בעיקר בשפה הרוסית, שבהם התבטא נגד הציבור החרדי והתקפת נגד של כהן מעל דוכן הכנסת נגד קושניר “שמתקשה להשתחרר מהאנטישמיות שהביא מרוסיה". השניים המשיכו להתעמת ולהחליף מהלומות מילוליות בכל מיני אולפנים, אבל השבוע נערכה סולחה.

כהן, זה בהשפעת הימים הנוראים?
״כל הסכסוך נבע מאי־הבנה. אני התכוונתי לקרוא לקושניר להפסיק עם הסרטונים נגד החרדים, וזה התפרש כאילו אמרתי משהו נגד העולים מחבר העמים שקרובים ללבי. קושניר התנצל, אני התנצלתי, ועשינו סולחה לקראת השנה החדשה. שנינו תושבי אשקלון, היינו חברים ונמשיך להיות חברים״.

קושניר הוסיף: ״קיבלתי את בקשת הסליחה של סגן השר יצחק כהן, וסוכם ליישר את ההדורים״.

סגן שר האוצר איציק כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
סגן שר האוצר איציק כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אלכס קושניר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אלכס קושניר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

> איש הים והאשכולות, גיל ססובר, הדייג, לא השחקן, חגג בפאב "נילוס" בתל אביב במוצאי השבת האחרונה את הוצאת ספרו, “לולו", “סיפור אהבה בין גבר במיטב שנותיו לבין צעירה שהחיים טרם צילקו אותה". הספר משלב את שתי אהבותיו של ססובר, הים והרומנטיקה. ססובר, מזכיר איגוד דייגי ישראל, הוא גם בעל טור אגרוף בעיתון “הארץ" וזהו ספרו התשיעי.

גיל ססובר (צילום: תומר אפלבאום)
גיל ססובר (צילום: תומר אפלבאום)

> מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח גרנייה, התייצבה ליום צילומים מיוחד, שבמסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה תוך התמקדות בכלים חד־פעמיים בחופי הים.