נראה כי ביום כיפור צפויה כפרה ומחילה גדולה ממשתתפי "גולסטאר אולסטאר", כי הסצנה הקשה שצולמה בחום הלוהט בברזיל בין איציק זוהר ודין מירושניקוב הכוללות קללות וגידופים לא הייתה המריבה היחידה במשחק החופים שניהלו הקבוצות. מסתבר שזה רק היה הסיפתח למריבה הגדולה באמת.

בסיום המשחק מצאו עצמם המאמנים שייע פייגנבוים ואייל גולן בעימות מכוער הכולל עלבונות מביישים, בעיקר מצידו של הזמר. הזמר שהתאכזב מההפסד של הקבוצה שלו, התפוצץ על שייע ופצח בוויכוח עצבני עם המאמן, מה שהוביל עד מהרה לחילופי דברים קשים.

אחרי הריב הסוער של דין מירושניקוב ואיציק זוהר - מגיעה התנצלות ועקיצה - לחצו כאן.

אייל גולן ושייע פייגנבוים בויכוח קולני (באדיבות HOT וADD)

שייע קרא לאייל גולן בכדי לסכם את המשחק מול השחקנים, אלא שהזמר השיב לו זועם: "אל תפנה אליי בכלל, אל תפנה, אליי". "אין בעיה", ענה שייע וגולן המשיך: "סכם מה שאתה רוצה בעצמך, הנה אני אומר לך לא לפנות אליי בכלל, חתיכת קשקשן זקן, זקן בכיין, אתה קשקשן זקן, בכיין". 

אייל גולן, שייע פייגנבוים  (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, שייע פייגנבוים (צילום: אלוני מור)

פייגנבוים לא נשאר חייב והשיב לו: "ואתה צעיר וערמומי". "יאללה תתקדם", ענה לו גולן ושייע ענה לו "אתה תתקדם". בטסטות שערכו השניים כינה הזמר את שייע "עקום" ושייע הגיב לו ואתה "פלס". למרות הריב הקולני נראה כי השניים נשארו חברים והצליחו לצלוח את המקרה, לאחר שנראו קרובים באירוע ההשקה של הסדרה. 

אייל גולן פורץ בבכי: "את הילדים שלי אני לא מצליח לשמח" - לחצו כאן.

אייל גולן במשחק כדורגל (צילום: ניב כהן)
אייל גולן במשחק כדורגל (צילום: ניב כהן)