כוכבת "הישרדות VIP" וחברת הכנסת לשעבר, נאוה בוקר, נצפתה באחד הערבים בשיחה צפופה עם יועץ התקשורת יוסי טאטיקה, מי שהיה יועצו הקרוב ביותר של יו"ר הקואליציה לשעבר, דוד ביטן, ונטש את הספינה זמן קצר לפני שפורסמו החשדות נגד חבר הכנסת.
טאטיקה, בוקר חוזרת ובגדול?
"יש לנו על הפרק פרויקטים חדשים ומעניינים. לא מדובר בקאמבק פוליטי, אלא יותר קאמבק ציבורי ותקשורתי. יהיו עוד פרטים בקרוב".
בוקר, השיחה הייתה על טקטיקה?
"אנחנו עובדים על תוכנית חדשה בהנחייתי".

יוסי טאקיטה, נאוה בוקר (צילום: יחצ)
יוסי טאקיטה, נאוה בוקר (צילום: יחצ)

>מתן, אחד מהתאומים של השר צחי הנגבי ואשתו רנדי, התחתן בגינת הבית המשפחתי במבשרת ציון עם שרה. בחתונה נכחו 19 מוזמנים, לא כולל הרב. כן, יש גם אנשי ציבור ששומרים על התקנות. ולא רק זה: רנדי הנגבי דפקה על דלתות השכנים כדי להתנצל מראש על הרעש, אם יהיה.
הנגבי, מזל טוב. אני מבינה שראש הממשלה לא הגיע בגלל המגבלות של פרופ' גמזו.
"מתן הוא סטודנט בפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית ושף טבעוני. ראש הממשלה לא הוזמן כמובן. המשתתפים ממשפחת החתן היו ההורים, רנדי ואני, שלושת האחים ושתי בנות הזוג של האחים הגדולים. האח הצעיר הוא בן 16. היתר היו ממשפחת הכלה, שרה, שהיא מורה בחינוך המיוחד, ומספר חברים של הזוג. כמו שכתבת בדיוק - 19 פלוס הרב. החתונה התקיימה בחצר הבית שלנו, והייתה מיוחדת, כדרכם של אירועים אינטימיים. אמי עליה השלום, שלא זכתה לחגוג עמנו, הייתה בלבנו גם בתוך השמחה הגדולה".

שרה ומתן הנגבי (צילום: צחי הנגבי)
שרה ומתן הנגבי (צילום: צחי הנגבי)