ליאורה מאמינה ב"שנהיה לראש ולא לזנב", ולכן היא שמחה לסכם את השנה החולפת בחלק משלל החשיפות שלה, שזכו כמובן לפולו־אפים ענקיים בכלי תקשורת אחרים, רק ללא אזכור היכן הם התגלו לראשונה. לדוגמה, "התחקיר" של אלמז מנגיסטו בערוץ 13 על אביה של שלומית מלכה, מקס מלכה, שפיתח תחביב של שכירת דירות בלי לשלם; אילנית שנפרדה מבעלה אלי תמיר היישר לזרועותיו של קלוד דולגיצר; הפרידה של אפרת גוש ויובל סיגלר, ועוד ועוד. הגדיל לעשות מכולם ידוען שליאורה התקשרה לבקש ממנו תגובה על הפרידה מאשתו ועל משפט הגירושים המכוער שנוהל ביניהם. בתגובה הוא הוציא נגדה צו איסור פרסום בטענה של פגיעה בפרטיות, שכמובן הפכה פתאום לפחות חשובה בכתבת ענק באחד ממוספי השבת. אז חברים, קצת פרגון לקולגה עוד לא הרג אף אחד. ולסלב הגרוש: אני נותנת לך הזדמנות לבקשת סליחה לפני יום הכיפורים.

שלומית מלכה, מקס מלכה (צילום: ניר פקין)
שלומית מלכה, מקס מלכה (צילום: ניר פקין)

חברת רב־בריח הפיצה לקראת השנה החדשה לכל עובדי החברה את "רב־בריחון 2020", גיליון חג שנכתב ונערך על ידי החברה ושנושאו העצמה נשית. לגיליון רואיינו לינוי אשרם ולינה גלושקו, שרב־בריח נותנת להן חסות ותמיכה.

לינוי אשרם (צילום: AFP)
לינוי אשרם (צילום: AFP)

חברת מטריקס הזמינה את יותר מ־10,000 עובדיה ובני משפחותיהם ליהנות מהופעות חיות ופרטיות אצלם בסלון לקראת ראש השנה בהפקת אירוע וירטואלי שכלל הופעות חיות של מגוון אומנים, בהם חנוך דאום, עברי לידר ותומר מייזנר, שהועברו בלייב ישירות ממועדון ה"זאפה" הרצליה.

קרן ברטוב, סנדרה רינגלר, ג'ני קובה, נירית ירון, שילה מגר וענת שכטר־וידור הקימו את אגודת ידידי ויצו, שתשמש זרוע התרמה לוויצו בישראל. הפרויקט הראשון של האגודה הוא חולצות בעיצובו של האומן אביב גרינברג, שיוצגו כתערוכה בקניון רמת אביב בחודש המודעות לאלימות נגד נשים, ויימכרו כתרומה ברשת JACK KUBA. u