השנה העברית החדשה נפתחה בסגר של תושבי מדינת ישראל וממשיכה בסגר של כל חגי תשרי, אך ביום הכיפורים אין הבדל גדול כיוון שכולנו נעביר אותו בבתים, בבתי הכנסת וברחובות העיר. כידוע, ביום זה נהוג לבקש סליחה ומחילה ונראה שלסלבריטאי ארצנו יש על מה אם נסתכל על השנה שעברה עלינו בביצה המקומית. 

תזכורת קטנה רק לכמה מהריבים שהיו בשנה האחרונה: אסי בוזגלו הסתכסך עם המקום השני ב"הישרדות VIP", ישראל אוגלבו, לאחר שלקח ממנו ברגע האחרון את הזכייה. כזכור, בוזגלו דיווח להפקת הישרדות על הצבעה בניגוד לחוקי הפורמט של בני ברוכים, לאחר שאוגלבו הציע לו בתמורה אחוזים מהזכייה. הריב של אורטל עמר ובן אל תבורי התפוצץ בשנית לאחר סולחה בפריים טיים, כשאורטל הפגישה את בנם, תו פרינס, עם אביו של בן אל, שימי תבורי, ללא ידיעתו. ותאמינו או לא, הריב הזה אמנם מרגיש כמו נצח אבל אפילו אופירה אסייג ואייל גולן התפוצצו בשנת תש"פ והחליטו לא להישאר חברים בעקבות עוקב באינסטגרם.

אז רגע לפני כניסת יום הכיפורים ב-TMI ביקשנו מהסלבס המובילים של ישראל לבקש סליחה - וזה מה שהיה להם לומר: 

אסי בוזגלו

"אני רוצה לבקש סליחה מאשתי עדי המהממת שלי, שהצליחה לסבול אותי אחריי שחזרתי מהישרדות עם כל המתחים וכל מה שהישרדות מביאה איתה ועד הגמר".

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעיין אשכנזי
"אני רוצה להתנצל בפני בורא עולם שאני לא תמיד מצליחה לעמוד בכל המצוות שלו ומקווה שבמה שאני כן מצליחה לעמוד, הוא גאה בי ורואה את ההשתדלות".

מעיין אשכנזי (צילום: איציק בירן)
מעיין אשכנזי (צילום: איציק בירן)

אופירה אסייג

"לבקש סליחה זו מעלה אלוהית. השנה עבדתי יותר קשה מתמיד. נעדרתי יותר מהרגיל מהבית ואני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי שלא קיבלו הרבה אמא השנה הזאת. אמלי אריאל ואייל אמא תהיה יותר בבית בשנה הבאה".

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

דנית ליבנת

"אני רוצה לבקש סליחה מסבתא צביה היקרה שלי, שגרה בערד, ושבשל התפשטות נגיף הקורונה, ההגבלות, והרצון שלא לסכן אותה מבחינה בריאותית, לא התראינו במשך כמה חודשים טובים. למזלי, סבתא שלי מאוד טכנולוגית ואנחנו מנהלות שיחות וידאו בווטסאפ. אנצל הזדמנות זו כדי למסור לה את אהבתי".

חתונה ממבט ראשון, אמיר זהבי, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חתונה ממבט ראשון, אמיר זהבי, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טום אביב

"האמת שאני מאמין שאין לכם מספיק מקום לרשימה המלאה של האנשים. אבל אם אני צריך לבחור, אבקש סליחה מהשותפים העסקיים למסעדות שאני משגע אותם כבר 4 שנים ושהשנה אני משגע אותם במיוחד".

טום אביב (צילום: יהב יעקב)
טום אביב (צילום: יהב יעקב)

ירדן הראל:

"אני רוצה לבקש סליחה מחברת הילדות הטובה שלי הילה. אנחנו חברות מכיתה א׳ וחולקות חוויות וסיפורים לאורך השנים- צחוקים שהיו בתיכון, שיחות אינסופיות בזמן השירות צבאי, טיולים בארץ ובחו״ל, לימודי התואר- בקיצור, הכל. עברנו המון יחד אבל בשנה האחרונה כמעט ולא נפגשנו. אפשר לתרץ בקורונה, בסטטוס של שתינו שהשתנה (שעוד יותר עושה לי צביטה בלב שהילדים שלנו עוד לא נפגשו), בעובדה שאנחנו גרות במרחק של שעה וחצי נסיעה ובעוד אלף סיבות אבל בשורה התחתונה אני מתגעגעת ואני מצטערת שלא שמרנו השנה מספיק על הקשר. מחכה שיגמר הסגר ונסתגר לנו יחד".

ירדן הראל (צילום: שי כהן־ארבל)
ירדן הראל (צילום: שי כהן־ארבל)

אסיף אלקיים:

"בכיפור הזה אני רוצה לבקש סליחה מהמשפחה שלי. כל המשפחה שלי. זה לא חדש, שאתם נאלצים לעזוב הכל ולהיות לצידי. תמיד הייתי עוף מוזר שזקוק לתמיכה שלכם. כשברחתי מהבית, כשהוצאתי ספר ויצאתי בקמפיין שאילץ אתכם להירתם במשך חודש, כשהוצאתי עוד אחד ובחרתם להירתם שוב, כשהחלטתי לשפץ ולגור בבית נטוש על הר בצפון וכשהחלטתי לחזור לכנסת. בכל נקודת זמן כזו בחרתם להיות לצידי בלי סייגים ובלי תלונות. אבל אף אחת מהפעמים הללו לא משתווה לתקופה שלי באח הגדול. עבורי זו הייתה חוויה מדהימה, אולי ההחלטה הכי נבונה שעשיתי בחיי הבוגרים. אבל עבורכם - זו הייתה מעמסה רגשית עצומה.

במשך שלושה חודשים צפיתם בי דרך מסך, וחוויתם אותי בעוצמות הכי גבוהות שחוויתם אי פעם. אני יודע כמה זה היה קשה לכם, סיפרו לי. סיפרו לי כמה קשה לקחתם את הרגעים שישבתי לבד, ואיך הלב שלכם התרסק בכל פעם שדמעתי. סיפרו לי איך לחמתם על שמי הטוב תחת כל עץ רענן. בין אולפני טלוויזיה, לתגובות בפייסבוק ולגבעת הצעקות כדי להזכיר לי שאתם שם, גאים ואוהבים.

אני יודע שזו אחת התקופות הכי מורכבות שעברתם, שמעתי אתכם אומרים את זה. לא רציתם שאשמע, חיכיתם שאחזור לעצמי. וגם זה - לא ברור מאליו. אמא, אבא, רון, ירקית, מאחל לעצמי ולו שליש מהטוב המוחלט שיש בכם. מעריץ, אוהב ואסיר תודה, אסיף".

אסיף אלקיים (צילום: אורי ברקת)
אסיף אלקיים (צילום: אורי ברקת)