הזמרת והשחקנית דמי לובאטו ידעה לא מעט סערות בחייה כשחשפה לא פעם בגלוי את ההשלכות כנערת דיסני מתבגרת ומפורסמת מאוד. אנורקסיה, דיכאון, ניסיונות התאבדות ומצבי רוח קיצוניים היו חלק בלתי נפרד מחייה של הכוכבת שלא התביישה לחשוף ולשתף בתהליך הקשה אותו עברה כדי להגיע לנחלה עם עצמה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

בשנים האחרונות נראה היה כי לובאטו על מסלול בטוח לחיים נטולי דרמות. היא הוציאה להיטים ושידרה ברשתות החברתיות שהיא אוהבת את עצמה כפי שהיא ושאורח החיים הסוער שלה מאחוריה. בששת החודשים האחרונים היא אף תחזקה מערכת יחסים יציבה ודביקה במיוחד עם שחקן אופרות הסבון מקס האריך.

השניים החלו לצאת בחודש מרץ והתארסו בחודש יולי ונראה היה כי האידיליה בשיאה, אלא שבתחילת השבוע שעבר החלו לצוץ דיווחים ברחבי העולם על פרידה בין השניים ומאז הדרמה מסרבת לדעוך. תחילה דווח שהשניים החליטו לסיים את מערכת היחסים עקב לו"ז צפוף, כשהוא מצלם סרט באטלנטה והיא עסוקה בקידום הקריירה שלה בלוס אנג'לס, אלא שאז האריך החל לפרסם סדרת סטורים באינסטגרם בהם הוא מתוודה ששמע על הפרידה לראשונה דרך הצהובונים תוך כדי חזרות לסרט החדש בו הוא משתתף.

לובאטו והאריך לפני הפרידה(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לובאטו והאריך לפני הפרידה(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לובאטו בתגובה העלתה לרשתות החברתיות תמונות ללא טבעת האירוסין אחרי שהיא כמובן הורידה ממנו עוקב כמתבקש. השיא הגיע בתחילת השבוע (ראשון), אז חזר האריך לאינסטגרם בסדרת סטורים נוספת בהם כתב: "נכון לרגע זה, לא דיברנו בטלפון ולא סיימנו שום דבר באופן רשמי. דמי אם את קוראת את זה אני אוהב אותך תמיד ללא תנאים. לא משנה מה".

מקורבים לזמרת סיפרו שהיא מובכת מאופן ההתנהלות הפומבי של האקס שלה וטענו שהשניים דיברו באופן ישיר וסיכמו על פרידה משותפת למרות הפרסומים שלו וכמו שנראה כרגע, השניים לא מתכוונים לחזור זה לזרועות זו בקרוב. 

דמי לובאטו מתנצלת על הביקור בישראל: "לא דיברו איתי על ההשלכות"- לחצו כאן

לובאטו והאריך לפני הפרידה(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לובאטו והאריך לפני הפרידה(צילום: צילום מסך אינסטגרם)