ארצות הברית נמצאת בשיאה של מערכת בחירות שנויה במחלוקת וסוערת במיוחד, בסופה יבחר הנשיא ה-46 של ארצות הברית. ב-TMI כמובן לא מתכוונים לדון על היתרונות והחסרונות של הנשיא המכהן דונאלד טראמפ אל מול יריבו ג'ו ביידן, אבל כשקיילי ג'נר מחליטה לחשוף קצת יותר מדי וקארדי בי פוצחת במסכת קללות באינסטגרם רק כדי לזעזע את המעריצים שלהן ולגרום להם לצאת להצביע, תהיו בטוחים שהולך להיות מעניין במיוחד במערכת הבחירות ה-59 של ארצות הברית. 

בשבועות האחרונים מיטב כוכבי הוליווד התגייסו למען מערכת הבחירות הנוכחית, עד לשיא שהגיע בשלישי האחרון, אז נערך העימות הראשון בין הנשיא המכהן למתחרה שלו וכך זה נראה:

קנדל ג'נר עלתה בפעם הראשונה בחייה ל-Live בחשבון האינסטגרם שלה שמונה 139 מיליון עוקבים, ביחד עם ג'ון פאברו, מייסד "Crooked Media", ארגון מדיה פוליטי, שם דנו השניים על חשיבות ההצבעה, איפה ניתן להצביע ומתי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

האחות הקטנה של דוגמנית העל, קיילי ג'נר, הלכה על סגנון יותר מאופק וסולידי כהרגלה כשהיא החליטה להעלות סט תמונות בביקיני קטנטן וכתבה: "נרשמתם כבר לבחירות? בואו נתכונן ביחד ונצא להצביע". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

but are you registered to vote? click the link in my bio.. let’s make a plan to vote together

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בילי אייליש, אומנם רק בת 18 אבל זה לא מנע ממנה להופיע בוועידת המפלגה הדמוקרטית עם שירה החדש "My future" והיא כמובן לא חסכה במילים: "כולם חייבים להצביע לביידן ולא לטראמפ. כולנו חייבים להצביע כאילו החיים שלנו תלויים בזה, כי הם תלויים בזה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

vote vote vote vote vote vote vote

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish) on

האישה הנעקבת ביותר בעולם, אריאנה גרנדה, העלתה סטורי אחד וסיכמה בפשטות: "תצביעו כדי להעיף אותו לעזאזל החוצה", כשהיא מתכוונת לנשיא המכהן, טראמפ.

אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דמי לובאטו הביעה מחאה בנשיא המכהן בדרכה כשהיא העלתה סטורי מהעימות שנערך בין הרצים לנשיאות, בו ניתן לראות את טראמפ נואם כשלפרצופו מוצמד פילטר של חייזר ולובאטו צוחקת ברקע.

דמי לובאטו וטראמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דמי לובאטו וטראמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קארדי בי היא לא אחת שתחסוך במילים, או קללות, כי בכל זאת מדובר בקארדי בי, ובחשבון האינסטגרם שלה תוכלו לראות סדרה של פוסטים כשבכל אחד מהם היא מביעה את עמדתה ואיך לומר זאת בעדינות, זה לא נעשה בצורה מאופקת כל כך. קלאסית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on

סלינה גומז, לאונרדו דיקפריו וג'ון לג'נד הגדילו לעשות והצטרפו לקאסט של סדרת הדוקו החדשה של Netflix: "מקרוב. כל קול קובע" כקריינים, העוסקת בהיסטוריית הבחירות בארצות הברית, הזכות להצבעה והשחיתות בממשלת ארה"ב במהלך כל השנים.  

מגזין W אסף את מיטב הכוכבים הכי גדולים שיש להוליווד להציע, ביניהם: בראד פיט, סקארלט ג'והנסון, שרליז ת'רון ואדם סנדלר כדי שיספרו לעם האמריקאי שהם הולכים להצביע כי הם מאמינים בשינוי.