תצוגת האופנה של קולקציית הלנז'רי מבית המותג "Savage x Fenty" של הזמרת ריהאנה גרפה שבחים ברחבי העולם בסוף השבוע שעבר כשהיא הציגה גיוון על כל סוגיו- החל מטרנסג'נדריות ונשים בעלות גזרות גוף שונות ועד לכוכבות על, דוגמניות, זמרות, כהות עור, אסיתיות לטיניות ובקיצור- כל קצוות האוכלוסיה. 

אלא שלא הכל הלך חלק בתצוגת האופנה הכי מדוברת של השנה כי רירי, כמו שרק היא יודעת, מצאה גם עם מי להסתבך, והפעם מדובר באוכלוסיה שלמה של מיליארדי בני אדם.

המסיבה הכי שווה בעיר: ריהאנה הרימה תצוגת אופנה עם כל הכוכבות של הוליווד- לחצו כאן

ריהאנה בתצוגת האופנה שלה. מה עוללת הפעם?(צילום: kevin mazur gettyimages)
ריהאנה בתצוגת האופנה שלה. מה עוללת הפעם?(צילום: kevin mazur gettyimages)

במהלך התצוגה, הושמע שירה של הזמרת קוקו קלואה, Doom, כשברקע צועדות דוגמניות עם הלבשה תחתונה ומינימליסטית, אבל מה שריהאנה לא לקחה בחשבון זה שבתוך השיר הוצג קטע מתוך ה"חדית'", קטעי קודש מהדת האיסלאמית שרבים מאמינים כי נאמרו על ידי הנביא מוחמד ונחשבים לחשובים ביותר בדת לאחר הקוראן.

הרשת כמובן געשה, מוסלמים רבים תקפו את הזמרת שלא התחשבה בדת שלהם וזלזלה בהם עמוקות ובלוגריות אופנה רבות איימו בחרם צרכנים על המותג. הבלוגרית הודאן ליידן תקפה בחריפות את המותג כשאמרה: "מותג ענק כמו של ריהאנה צריך לכלול עוד אנשים מוסלמים שימנעו תקריות כאלה בעתיד. בכנות, קיבלתי מוצרים של המותג כדי לקדם אותו אבל אני לא חושבת שאעשה את זה עכשיו. האם ריהאנה התכוונה לחגוג באמת אנשים כמוני עם השיר הזה או שזה פשוט השתלב לה טוב בתצוגה? האיסלאם הוא לא משהו אסתטי שצריך להשתמש בו בתצוגות אופנה".

בד גירל רירי. וורי וורי בד גירל. (צילום: kevin mazur gettyimages)
בד גירל רירי. וורי וורי בד גירל. (צילום: kevin mazur gettyimages)

ריהאנה בתגובה הבינה את חומרת המצב ועשתה משהו שהיא לא עושה בדרך כלל- התנצלה. בסטורי שהעלתה אתמול לאינסטגרם כתבה: "אני רוצה להתצנל בפני כל המוסלמים שהסבו את תשומת ליבי לטעות הגדולה הזאת. אני רוצה להתנצל על חוסר ההתחשבות שנעשה בתום לב אמיתי. אנחנו מבינים עכשיו שפגענו ברבים מאחינו ואחיותינו המוסלמים. אני לא מתעסקת עם דתות וזו לא היתה הכוונה שלי. אני מתקדמת הלאה ומבטיחה שדברים כאלו לא יקרו שוב בעתיד".

מתנצלת שלא כהרגלה. הסטורי של ריהאנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מתנצלת שלא כהרגלה. הסטורי של ריהאנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שרירי שלנו כנראה לא לומדת מטעויות כי זו לא הפעם הראשונה שהיא מסתבכת עם הדת הרגישה. ב-2013, ביקרה הזמרת באבו דאבי כחלק מטור הופעות שערכה ונדרשה לעזוב מסגד קדוש לאחר שהצטלמה בו "בצורה לא ראויה ולא מכבדת את המקום".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abu Dhabi @gomillionandleupold

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on