השחקנית יעל גולדמן ובעלה, השחקן אורי פפר, ארזו את שלושת העוללים וטסו ליוון. במקום בטן־גב באיזה ריזורט יוקרתי באיים בחרו השניים לשכור רכב ולצאת למסע שהתחיל באתונה ונמשך צפונה עם הרבה טבע, נהרות ונופים קסומים. באתונה, רגע לפני שהם עולים על סנדלי שורש, הם זכו לערב של גלאם במלון “בראון אקרופול". שם פגשו לגמרי במקרה את מיכל ינאי ובן מוסקל, מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן, מבעלי רשת בראון, את סטפן לגאר וכמה משחקני ליגת ה־NBA ששהו במלון.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Goldman יעל גולדמן (@yaelgoldmanpfeffer) on

>זוג חדש באלפיון. בעלי כלמוביל, איש הנדל"ן יואב חרל"פ, הידוע גם באוסף האומנות הענק שלו וגם מככב ברשימת 500 העשירים של “דה מרקר", ודנה שבס, גם היא מתחום האומנות, פרודתו של שמעון שבס. כיאה למעמד החדש בילו השניים כמתבקש באי היוקרתי מיקונוס.
דנה, מזל טוב. החלטתם כבר אילו יצירות תתלו על הקירות בבית המשותף שלכם?
“אני לא רוצה להגיב ולא להתייחס".
יואב חרל"פ בחר שלא להשיב.

>כחלק ממהפכת הענק שמתכננים בערוץ 20 עם טאלנטים כמו אראל סג"ל וגיל ססובר, גויס למשימה גם איש הפרסום האגדי, שוקי בן פורת, מי שהקים, בין השאר, את הירחון "מוניטין" ואת ערוצי הכבלים בטלוויזיה. 
שלום לבן פורת, השמועות בברנז'ה נכונות?
“נכון. אני אוהב טלוויזיה. עשיתי מהפכות בפרסום בירחון 'מוניטין' ובערוצי הכבלים. היום הגיע זמן לעשות מהפכה בהרגלי הצפייה בטלוויזיה. ערוץ 20 קראו לי לדגל והבטיחו לשדרג את התוכניות ברמה מטורפת. אני אוהב מהפכות. עוד תשמעי הרבה על הערוץ. נשתמע כשנגיע לשיא של אחוזי צפייה ממש בקרוב".

שוקי בן פורת  (צילום: פלג אלקלעי)
שוקי בן פורת (צילום: פלג אלקלעי)