לאחרונה דווח כי כוכבי הילדים טיילור מלכוב וטל מוסרי צפויים לשחק בהצגת סינדרלה בחנוכה הקרוב. בזמן שמלכוב צפויה לגלם את סינדרלה, מוסרי יגלם את הנסיך המושיע. הידיעות על הליהוק הצפוי עוררו סערה גדולה ברשת בגלל הפרש הגילים העצום בין השניים, מלכוב כידוע ציינה השנה את יום הולדתה ה-18 ומוסרי ציין לפני חודש יום הולדת 45. בחשבון פשוט, פער גילאים של 27 שנים מפריד בין הנסיכה לנסיך.

פער הגילים עורר תגובות קשות ברשת בעידן קמפיין ה"Me Too" כנגד הטרדות מיניות. הרשת געשה ושלל תגובות עלו בעניין, כשאחת כתבה: "הקאתי מעט", אחרת כתבה: "אם זה היה הפוך, זה היה נחשב סוטה ולא מקובל" או "זה לא דדי דביר, זה דאדי דביר" (למי שלא הבין: מוסרי מגלם את דמותו של דדי דביר בסדרת הנוער "השמינייה").

ההיסטוריה חוזרת: המתנה המרגשת שהעניק לירן דנינו לטיילור מלכוב - לחצו כאן.

טיילור מלכוב (צילום: יח''צ)
טיילור מלכוב (צילום: יח''צ)

בקבוצת הפייסבוק "הפשוטע" נכתב: "אני מקווה שהם יעברו קודם בטורבו טיים" (עוד הסבר למבוגרים שבנינו : מכונה בשמינייה שגורמת לאדם להיות צעיר או מבוגר יותר) או "נראה שההפקה לא הבינה שזה שהוא נראה אותו דבר כבר 20 שנה, לא עושה את זה תקין". אחרת כתבה: "היו צריכים ללהק את אייל גולן, למרות שהיא מעל 18 אז אולי לא יתאים לו" או "זה לא מוסרי" (משחק מילים שכזה) ותגובה נוספת רשמה: "ובאיזה עולם זה תקין?". 

"זה כמו חץ בלב": בן זיני מגיב על הזוגיות של טיילור ולירן דנינו - לחצו כאן. 

טל מוסרי (צילום: רמי זרנגר)
טל מוסרי (צילום: רמי זרנגר)

נזכיר כי מלכוב קיבלה בעבר תגובות קשות על מערכת היחסים עם האקס בן זיני שגדול ממנה בשש שנים וגם ממערכת היחסים החדשה עם הזמר לירן דנינו שגדול ממנה ביותר מעשור. 

מטעמה של טיילור מלכוב נמסר: "שיהיו דברים סגורים נשמח לעדכן". 

מטעמו של טל מוסרי טרם נמסרה תגובה.

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)