השחקנית ג'ניפר אניסטון כמו אנשים רבים בתקופת הקורונה, החליטה לאמץ לליבה חבר חדש והתאהבה בו עד מעל לראש והאמת - שגם ב-TMI מאוהבים לגמרי. תכירו את לורד צ'סטרפילד, הגור החדש שאנסיטון החליטה לאמץ ואותו חשפה לפני דקות אחדות בחשבון האינסטגרם שלה. אניסטון שיתפה בסרטון של הלברדור הקטן בזמן שהוא ישן וכתבה: "היי! ברצוני להציג בפניכם את החבר החדש ביותר במשפחתנו. זה לורד צ'סטרפילד (המאוד עייף). הוא גנב לי את הלב מיד". 

השחקנית האהובה תיעדה את הכלב המתוק ולחשה כדי לא להעיר אותו: "צ'סטרפילד, נרדמת עם העצם בפה?", כשלא קיבלה תשובה היא ענתה: "נראה לי שכן". זה לא הכלב הראשון של אניסטון, שידועה באהבתה הרבה לחיה ההולכת על ארבע.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

לפני כתשע שנים נפרדה אניסטון מכלבה נורמן שמת בשיבה טובה בגיל 15. השחקנית סיפרה שנורמן היה כמו התינוק שלה והיא לקחה אותו לכל סרט אותו צילמה. לאחר מותו קעקעה את שמו על כף רגלה הימנית כאות פרידה.

מאז השחקנית אימצה שני כלבים יחד עם האקס ג'סטין ת'רו  - דולי על שם דולי פרטון שמת גם הוא ב-2019 וגרם להתאחדותם של השניים בטקס רוחני לכבודו וקלייד, שנשאר איתה עד עצם היום הזה ולקח חלק במסע הקמפיין של אניסטון לתמיכה בג'ו ביידן, לאחר שהראתה כי דולנד טראמפ הוא הנשיא היחידי שלא החזיק כלב ובעצם קראה להצבעה ליריבו, כשפרסמה תמונה ביידן עם גורו. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

EVERY VOTE COUNTS ❤️

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on