נטלי דדון (צילום מסך אינסטגרם)

חודש שלם בילתה הדוגמנית נטלי דדון בחופשה חלומית ביאכטה ביוון, במהלכה נהנתה מחופים יפים, חברה טובה ואוכל מעולה. לפני כמה ימים חזרה אשת העסקים לישראל ולא תאמינו מה הדבר הראשון שעשתה איך שחזרה לביתה. אז לא, לא ניקיון, לא קניות לבית או אמבטיה מפנקת- מה שהכי היה דחוף לדדון זה לעלות על המשקל.

במהלך סרטוני סטורי שהעלתה דדון באינסטגרם היא חשפה כי במהלך הטיול היא העלתה ארבעה קילוגרמים והיא ממש לא מרוצה מהמצב הנוכחי. דדון הציגה את הכרס הקטנה שלטענתה שהתפתחה לה והודיעה לעוקבים "לא זה לא הריון ואני לא מוציאה את הבטן, באמת עליתי במשקל כי אכלתי כמו שצריך ואני לא מצטערת, זה היה שווה כל רגע, אבל די". 

את מי נטלי דדון תקפה במילים: "שאלוהים ישאיר אותך בחיים ובייסורים"? לחצו כאן

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד חשפה ואמרה: "אני לא אוהבת את עצמי, לא אגיד לכם שאני אכנס לדכאונות כמו שהיה לי פעם ובולימיה וכל הנפילות האלה, אבל כן אני הולכת להכנס למשטר כי עליתי ארבעה קילו, ואל תתחילו עם ה'את מהממת', 'ככה זה יפה לך', כל אחת ומה שהיא אוהבת". כמובן התמונות לא איחרו להגיע ובמהלך הסטוריז שפירסמה, קיבלה ביקורות שהיא מעודדת הפרעות אכילה וזכתה לתגובות כמו: "את רזה מקל ונכנסת למשטר דיאטה, אלוהים כמה בנות מרעיבות את עצמן בגללך, הזייה". 

כמו תמיד גם הפעם דדון לא מתרגשת מהתגובות ואמרה: "בדיוק מהתגובות האלה חששתי, אל תעקבו אחרי נשים, אתן לא אוהבות לראות את מה שאני משדרת יש כזה כפתור שלוחצים אנפולואו ואני נעלמת לכם מהחיים. נכון אני לא שמנה אבל תחסכו ממני את זה,  לך יש פחות זכות לבוא ולהגיד לי שאני מעודדת הפרעות אכילה, בתור מישהי שעברה את זה כבר. תקופת הבולימיה מאחוריי וכרגע אני בוחרת לשתף אתכן". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on