כבר הרבה זמן שב-TMI עסוקים בפרידות ובשידוכים של הכוכבים הגדולים בתעשייה. כוכבי הילדים בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו, זמן קצר לאחר מכן הדוגמנית התאהבה בזמר לירן דנינו, שנפרד מהדוגמנית עומר נודלמן, שיצאה לאחר מכן תקופה קצרה עם כוכב הריאליטי "האח הגדול" ליאור דואק, לאחר שנפרד מזוכת העונה תקוה גדעון. טלנובלה שלא הייתה מביישת אף סדרה טורקית מצליחה. 

אם אתם חושבים שיחסי האהבות של המפורסמים הגדולים של ימינו מפתיעים, אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם את הזוגות שכבר הספקתם לשכוח שהיו ביחד וזה מפתיע לא פחות ממה שקורה עכשיו. לא נדבר כמובן על הרומן המפורסם של נינט טייב ויהודה לוי שנגמר בשברון לב של רן דנקר ואפרת בוימולד שעל פי השמועות התנחמו האחד בזרועות השנייה, כי זה הכי אובייס שיש, אלא לדברים המפתיעים באמת.

ציון ברוך ואסתי גינזבורג

לפני שהבדרן ציון ברוך התחתן עם כוכבת הריאליטי יאנה יוסף והביא איתה לעולם שלושה ילדים מתוקים, הוא הצליח לכבוש את ליבן של דוגמניות ומפורסמות רבות. ביניהן גם מיס עולם בדימוס, לינור אברג'יל, קרין מגריזו, ליאת אשורי וחברות קרובה במיוחד לבר רפאלי. חביב הנשים גם יצא עם הדוגמנית אסתי גינזבורג אי שם בשנת 2008 כשהיא עוד הייתה תלמידת תיכון ודוגמנית מתחילה והוא היה בדרן מצליח כחלק מ"שלישיית מה קשור". השניים יצאו במשך כשנה, ניסו להתקמבק בשלב מסוים, ניסיון שלא צלח וכל אחד הלך לדרכו. בשנת 2012 גיזנבורג נישאה לאיש העסקים עדי קייזמן ולהם שני בנים. 

ציון ברוך, אסתי גינזבורג (צילום: אור גפן,אביב חופי)
ציון ברוך, אסתי גינזבורג (צילום: אור גפן,אביב חופי)


עדי הימלבלוי וזוהר ליבה

עם כל הכבוד לנועה קירל ויהונתן מרגי או יהודה לוי ונינט טייב (אם נלך על מהדורת העבר), התואר "הזוג היפה של התעשייה" שמור ללא ספק לשחקן השרמנטי ולדוגמנית המצליחה - זוהר ליבה ועדי הימלבלוי. השניים יצאו מהארון זמן קצר לאחר פרידתה של הימלבלוי מרודריגו גונזלס (כן גם זה קרה!) והשמועות מספרות כי הרומן עם ליבה הוא זה שהוביל לפרידתה מגונזלס. הימלבלוי וליבה יצאו במשך מספר חודשים ואפילו עברו להתגורר יחדיו בדירתו של השחקן, עד שהרומן היפיפה נקטע. מאז הדוגמנית עברה לזרועותיו של שחקן שווה לא פחות, הלא הוא עמוס תמם (גם הם נפרדו לאחר מספר חודשים) וכיום היא נשואה לחבר ילדות שלה, נדב פלד ולהם שני ילדים. ליבה היגר לספרד יחד אשתו ואם ילדיו - אורית שר ולהם ארבעה ילדים.

עדי הימלבלוי, זוהר ליבה (צילום: ברק פכטר)
עדי הימלבלוי, זוהר ליבה (צילום: ברק פכטר)


יונית לוי ויעקב איילון

סיי וואט?! מלכת הקרח הבלתי מעורערת של חדשות 12 לא הייתה מאז ומעולם עם המנחה החתיך עידו רוזנבלום? לא רק שהיא לא הייתה איתו מאז ומעולם, אלא אפילו ישנה כפיות עם מגיש חדשות המהדורה המתחרה, יעקב אילון. יונית לוי ויעקב אילון היו יחד במשך שלוש שנים וחלקו קורת גג משותפת, אך נראה כי הפרידה שלהם עשתה רק טוב למגישה, כיוון שזמן קצר אחרי הפרדת הכוחות של השניים, היא נבחרה להיות המגישה של המהדורה המרכזית בערוץ 2.

איך זה קשור לפרידה? בשנת 2002, כשלוי עדיין הייתה מגישה אנונימית יחסית בחברת החדשות, זוג האוהבים נפרד רגע לפני שמיקי חיימוביץ' ערקה לערוץ 10, לשדר לצידו של אילון. בערוץ 2 חשבו על מחליפה ראויה, אך חששו מהתחרות בין יונית לוי ליעקב אילון כשדרנים של המהדורות המרכזיות בערוצים המתחרים. לאחר שהדרגים הגבוהים הבינו כי השניים נפרדו, לוי נבחרה להגיש את המהדורה, ומאז הכל היסטוריה.

יעקב אילון, יונית לוי (צילום: יח''צ,יוסי אלוני)
יעקב אילון, יונית לוי (צילום: יח''צ,יוסי אלוני)


עפר שכטר ושירי מימון

מזמן שלא נקשר שמה של מישהי מפורסמת (או בכלל) לילד הרע בדימוס של עולם הטלוויזיה, עפר שכטר. אך בשנת 2005 כששכטר היה כוכב נוער שחושף ישבנים, הוא הכיר את השחקנית טלי שרון בסט הסדרה היומית "טנלובלה בע"מ" והתאהב. רגע לפני שזה קרה, היה לו רומן קצרצר עם הזמרת שירי מימון, הקולגה לתכנית הנוער "אקזיט". השניים הכחישו מכל וכל אך לאחר שנים הם הודו ברומן הקצר. שירי סיפרה שהייתה דלוקה עליו תקופה ארוכה והוא כלשונה "פשוט לא שם עליה". שירי המשיכה הלאה לזרועותיו של אחר ושכטר אז נזכר כי הוא מעוניין בקרבתה. לאחר שחיזר אחריה ארוכות בתכניתם המשותפת, מימון נפרדה מהחבר ונפלה לזרועותיו של שכטר. הזמרת טענה כי זה לא החזיק הרבה זמן לאחר שהבינה כי מערכת היחסים אינה מתאימה לה. מאז מימון נשואה באושר ליוני רג'ואן ולה שני בנים ממנו. שכטר מצידו, עדיין נהנה מחיי הרווקות.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אקזיט. הרבה שנים עברו אבל הכל אותו הדבר בדיוק. אוהבת אתכם. @ofershechter @assiazar @malilevi @yaelgoldmanpfeffer

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on


יעל גולדמן ומיכאל הנגבי

אם כבר דיברנו על הרומן הקצרצר של שירי מימון ועפר שכטר שהגישו ביחד את "אקזיט". יש עוד זוג שיצא מתכנית הנוער - רק שהם החזיקו קצת יותר זמן יחד. הדוגמנית יעל גולדמן והשחקן מיכאל הנגבי דיגמנו זוגיות דביקה על המסך. הנגבי הוא זה שליהק את גולדמן לתכנית הפרובוקטיבית, תחילה הם היו חברים ומהר מאוד הפכו את החברות לרומנטית. השניים נפרדו בשנת 2005 לאחר כשנה של זוגיות אוהבת ומאז היא כמובן התחתנה עם השחקן אורי פפר ולהם שתי בנות ובן. מיכאל הנגבי חובק כיום זוגיות של מספר חודשים עם השחקנית והקומיקאית נעמי לבוב.

יעל גולדמן, מיכאל הנגבי (צילום: אביב חופי,לנס הפקות)
יעל גולדמן, מיכאל הנגבי (צילום: אביב חופי,לנס הפקות)

קרין מגריזו ואסי ישראלוף

לא, לא התבלבלנו. לפני שקרין מגריזו יצאה בזוגיות מתוקשרת וזכורה מאוד עם ציון ברוך, היא הייתה בזוגיות גם עם חברו לשלישיית "מה קשור", אסי ישראלוף. הזוגיות שלהם לא סוקרה בצורה יוצאת דופן אך זכתה לעדנה מחודשת ברגע שמצאה נחמה בזרועותיו של החבר הטוב של ישראלוף, ציון ברוך. ישראלוף פרגן לשניים שהפכו לאחד הזוגות הלוהטים בביצה המקומית וכזכור נפרדו לאחר שנה. ישראלוף נשוי כיום לאפרת ארליך מזה 11 שנים ולהם שני ילדים משותפים. מגריזו התחתנה בשנת 2010 לניב רן ולהם שתי בנות. בשנת 2016 השניים התגרשו. 

ציון ברוך, קרין מגריזו, אסי ישראלוף (צילום: אור גפן,ברק פכטר)
ציון ברוך, קרין מגריזו, אסי ישראלוף (צילום: אור גפן,ברק פכטר)