הצעת הנישואים של לירז אסייג

מי אמר שבתוך הסגר הזה והמצב ההזוי שאנחנו נמצאים בו אין גם קצת בשורות טובות? אז שלחו ברכו ואיחולים לכוכבת "האח הגדול" לירז אסייג שהתארסה אמש לבחיר ליבה. בעיצומן של חגיגות יום הולדתה ה-37 של אסייג, בן זוגה שחר לבנגרונד הפתיע את הדוגמנית במסיבה אינטימית עם חברים קרובים, במהלכה כרע ברך, שלף טבעת יהלום מנצנצת וביקש את ידה, אסייג הנרגשת כמובן אמרה מיד איי דו.

רגע אחרי ההצעה הנכספת, הכריזה אסייג על האירוסין בסרטון טיקטוק משעשע כשחשפה את טבעת היהלום הגדולה שקיבלה. בן זוגה של אסייג, שחר לבנגורד כזכור הוא אחיה של קים לבנגרונד שנרצחה בפיגוע הנוראי בברקן לפני בדיוק שנתיים. שחר קיעקע את פניה של אחותו על גופו כזכרון. למי ששכח נזכיר כי לבנגרונד גם חשף כי הוא עובר בשנה האחרונה תהליכים לשינוי מגדרי מאישה לגבר. לא ברור עדיין איך ומתי יערכו השניים את החתונה הצפויה עם כל ההגבלות על אולמות אירועים והתקהלויות אבל שיהיה במזל וברכה.

לירז אסייג, שחר לבנגרונד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירז אסייג, שחר לבנגרונד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, אלו לא יהיו הנישואים הראשונים של אסייג, שגדלה במשפחה דתית ובגיל 19 כבר התחתנה לראשונה. כוכבת "האח הגדול" סיפרה לא פעם כי הייתה בזוגיות לא בריאה ואחרי שנתיים של סבל ודמעות היא התגרשה וחזרה בשאלה.    

לירז אסייג, שחר לבנגרונד (צילום: אור גפן)
לירז אסייג, שחר לבנגרונד (צילום: אור גפן)