השמועות על מותה של רות, אימו של הזמר איתי לוי מסרבות לגווע וממשיכות לעשות לו רע על הלב. הזמר חשף לאחרונה כי אימו האהובה עברה אירוע מוחי חמישי ומאושפזת בבית החולים כבר שלושה שבועות אך לצד זאת מיהר להרגיע ומסר שמצבה טוב, היא מתאוששת והיא אישה חזקה. אלא שהגולשים ממשיכים להפיץ "פייק ניוז" בנוגע למצבה ומפרסמים הודעות מזוייפות על מותה.

"בע"ה תצא מזה חזקה": אמו של איתי לוי עברה אירוע מוחי חמישי- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7) on

אתמול (שלישי) התעורר הזמר למבול של טלפונים מודאגים שדרשו במצבה של אימו, מה שגרם לזמר להישבר. לוי החליט לפרסם פוסט נוקב בעניין וכתב: "בשעות האחרונות מסתובבות שמועות על מותה של אימי רות בת שרה, הדבר הכי יקר לי בעולם, יותר מכל דבר שיש, יותר מהקריירה שלי, יותר מהאוויר שאני נושם ויותר מכל מה שאני חי במשך 32 שנה. שאימי היקרה הלכה לעולמה. אז אספר לכם שנרדמתי אחרי יום מטורף שעבר עליי, וקיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר. בכיתי כמו תינוק, עצם המחשבה שאולי לא מספרים לי, שאולי עובדים עליי, זה יכול לקרות. אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה, אתה אדם רע ורשע, אכזרי וחסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים מלאים בנתינה וגמילות חסדים.

אז אמא קודם סליחה, אני מתנצל בפנייך שיש אנשים רעים בעולם, אני אשמור עליך בחיי, כל עוד אני דורך על האדמה שלא יהיה לך פגע רע ולא נגע רע. את האור שלי, הלב שלי, הדם שלי, והאוויר שאני נושם, סליחה סליחה סליחה אמא. ואותו אדם שעשה את זה, אני סולח לך כי השומע ביזיונו ידום וישתוק בוחר בשתיקה ומאמין בעשיה. אמא אני מאחל לך עד מאה ועשרים ואם צריך אתן לך שנים מחיי". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7) on