הדוגמנית וזוכת "האח הגדול", טהוניה רובל, נפגשה עם האקס חיים אתגר לשיחת נפש שתתגלה לראשונה בתכניתו "חשיפה" היום (חמישי) בערוץ קשת 12. הפורומואים לקראת עליית העונה החדשה של התכנית מדברים על סוד גדול אותו הסתירה רובל כל השנים וכעת הגיע הזמן לחשוף אותו. התכנית צולמה רגע לפני שרובל ילדה את בתה הבכורה טליה בן משה, מבן זוגה האדריכל יניב בן משה.

כך כתבה רובל אמש (רביעי) לעוקביה ברשתות החברתיות, רגע לפני עליית התכנית: "החכם באדם הרבי נחמן מברסלב אמר 'אוצר מסתירים באדמה ועפר. כיצד מסתירים את האמת'. שנים רבות ניסיתי בכל דרך אפשרית להדחיק ולהסתיר את מה שקרה לי רציתי לקוות שאם לא אדבר על זה זה פשוט יעלם כמו חלום רע שנגמר ברגע שאתה מתעורר. אבל להדחקה והסתרה יש מחיר חברים ולפעמים היא קשה יותר ממחיר ההתמודדות".

טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)
טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: אספוסה צלמים)

"תמיד רציתי להאמין שאני אישה אמיצה שיודעת להתגבר ולגבור על כל מכשול אבל האמת היא שעד שאתה לא מוכן לקבל את עצמך את כל כולך בצורה שלמה וכנה אתה אף פעם לא תהיה שלם. אז הנה, זהו, החלטתי לגייס את כל האומץ שהשם נתן לי להסתכל על עצמי ועל העבר שלי בפיוס וחמלה ולשתף אתכם בסיפור שלי".

טהוניה רובל חושפת את הסוד הגדול מעברה (באדיבות קשת 12)

"את הרגעים הכי מרגשים וקשים שלי עברתי מול המצלמה ויחד אתכם התבגרתי, צעקתי, מרדתי ואתם תמיד הייתם שם. אז גם הפעם אני מגישה לכם את עצמי ואת הסיפור שלי כמו שהוא - נקי חשוף ואמיתי ומה שנותר לי הוא לקוות שגם הפעם תצליחו לראות את מי שאני באמת. אני רוצה להודות לחיים אתגר ולצוות חשיפה שהוא לא פחות ממדהים שנתן לי את הזכות וההזדמנות לסגור מעגל עם העבר שלי. מקווה שתתרגשו כמוני".

טהוניה רובל (צילום: פיפל פוטוגרפי)
טהוניה רובל (צילום: פיפל פוטוגרפי)