אחרי כריסטיאנו רונאלדו גם הכדורגלן הישראלי המצליח ערן זהבי הודיע אתמול (שבת) ברשתות החברתיות כי נדבק בנגיף הקורונה. זהבי עדכן את העוקבים אחריו שהוא מרגיש טוב, אבל לא חסך בביקורת על מדיניות הבדיקות של הנבחרת ואפקטיביות הקפסולות. "הרי אם הגענו למצב שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד?".

עוד סיפר שלמרות שיצאו לו שתי בדיקות שליליות, הוא הרגיש חלש במשחק הנבחרת נגד סלובקיה. "הכל מבולבל ונותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח, כאוס שלם". אלא שרגע אחרי שהעביר ביקורת על התנהלות הנבחרת בשמירה על השחקנים מפני קורונה, כתב הלילה זהבי פוסט הבהרה שהביקורת שלו היא כלפי תקנון אופ"א ולא נגד הנבחרת.

View this post on Instagram

אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו גם אני חיובי לקורונה תודה לכל השואלים הכל בסדר ואני מרגיש טוב , יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהם בקפסולה של נבחרת . הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי מה הסיכוי שלא יהיו עוד ? היו לי שתי תוצאות שליליות אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף.. אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות , הכל כל כך מבולבל כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח ! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור כאוס שלם קורונה שיגעת את העולם יאללה תעופי מפה כבר בריאות לכולם

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

כך זהבי כתב: "אני כבר רואה בתקשורת שמקשרים את מה שאמרתי להתנהלות של נבחרת ישראל, אז לא, ואפילו ממש לא. הצוות הרפואי של הנבחרת בראשות אודי קאופמן עשה כל שביכולתו לפי התקנון שאופ"א עצמה קבעה לשמור עלינו כמה שיותר. לצערי הוא רופא לא קוסם. תתעסקו בעיקר".

ערן זהבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ערן זהבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)