קארדי בי היא אחת הראפריות הפרובוקטיביות והרעשניות ביותר בעולם ועל כך אין ספק, אבל גם כשכבר התרגלנו לסקנדלים על בסיס יומי מבית היוצר של הזמרת, היא התעלתה על עצמה שוב והפעם היא מצאה את עצמה בלב עימות בין משטרת לוס אנג'לס לבן זוגה.

ביום שבת האחרון, כשהוא מתעד הכל בלייב לחשבון האינסטגרם שלו, הוקף בן זוגה של הכוכבת, הראפר אופסט, בידי שוטרי משטרת בוורלי הילס. כשהתבקש הראפר לצאת מהרכב, הוא סירב בתוקף בטענה שהשוטרים חמושים. ע"פ המשטרה, אופסט נצפה ביחד עם עוד אדם נוסף שהתברר כבן דודה של קארדי ששהה עימו ברכב, כשהשניים מנופפים באקדח לעבר קבוצת מפגינים בעצרת תמיכה לנשיא טראמפ. העימות בין המשטרה לבין הראפר הסלים מהר עד שכוחות הביטחון פתחו את רכבו בכוח ודרשו ממנו לצאת מהרכב. 

בשלב הזה נכנסה אשתו לתמונה- בסרטונים שתיעדו את האירוע ניתן לשמוע אותה צועקת: "תנו לי להקליט את זה. תעזבו את בעלי. הוא לא חמוש". הכוכבת נעצרה בגופה על ידי פמלייתה תוך כדי שהיא מנסה להגיע לכיוון השוטרים. 

בסופו של דבר, הראפר שוחרר לדרכו, אולם בן דודה של קארדי נעצר בחשד להחזקת נשק ושוחרר לאחר מספר שעות בערבות של כ-35 אלף דולר.

View this post on Instagram

A post shared by Migos_Goats (@migos_goats) on

כזכור, בחודש ספטמבר הגישה הזמרת בקשה לגירושים מבעלה אלא שהשניים נצפו מספר שבועות אחר כך מתנשקים במסיבת יום הולדתה. מאז היא עוד הספיקה להעלות סלפי עירום בטעות ל-77 מיליון עוקביה ולמחוק אותו, וכשניסתה לצלם סרטון בו היא מסבירה איך זה קרה, מעריצים הבחינו שהשניים מבלים יחד באותה מיטה. 

קארדי תראי, TMI מתים עליך ועל המוזיקה שאת עושה, באמת. אבל די. קשה לנו לעקוב אחרי כל השערוריות האלה. את חייבת להתחיל להתחשב בנו קצת. 

קארדי בי בהודעה דרמטית: "אני מחלקת מיליון דולר למעריצות שלי"- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on