בחמישי האחרון קיימה ג'ודי שלום־ניר־מוזס בביתה חתונה של חייל בודד משוחרר, יאיר עמרם, ובחירת לבו דולסה. את האירוע ערכה לכבודו עמותת שניר. עמרם הוא חרדי לשעבר שאינו בקשר עם הוריו, ושירת במודיעין בפיקוד הדרום. רותם כהן נרתם והופיע באירוע בהתנדבות מלאה, אייל ברקוביץ' תרם חליפה לחייל.

ג'ודי שלום ניר מוזס, ניר שמול, עינת אושרי (צילום: מקס קובלסקי )
ג'ודי שלום ניר מוזס, ניר שמול, עינת אושרי (צילום: מקס קובלסקי )

> ומה עושים חברי קהילת ה־B.D.S.M בימים קשים וכואבים אלו? 
גיא הדר, מהפעילים הבולטים בקהילה. מה אתם עושים? הולכים להרביץ בהפגנות?

"אנחנו עצובים ומתוסכלים, כמו כל קהילת התרבות וחיי הלילה במדינה. הדאנג'ן אמור היה לחגוג בנובמבר יום הולדת 18 במסיבה גדולה ושמחה. אני חושב שמדובר במועדון הוותיק בישראל, בטח אחד הוותיקים שבהם. במקום זאת, המועדון סגור כבר שמונה חודשים ופתיחתו המחודשת לא נראית באופק. לצערנו, סגירת המועדונים בעת הזו לא ייחודית לישראל. מועדונים סגורים כבר חודשים בעולם כולו. בתקופה שבה חנויות, קניונים ומסעדות סגורים ולא עובדים, אנחנו לא רואים מקום להפגין לגבי פתיחת מועדונים, מה גם שאנחנו קבוצה יחסית קטנה ונישתית. הפגיעה לא קלה בכלל, גם כלכלית וגם לנפש, נגרמו לנו עד כה נזקים עצומים, והעזרה שמגיעה מהמדינה רחוקה מלהספיק. למרות זאת, אנחנו שומרי חוק ונחזור לפעול רק כאשר הדבר יתאפשר על פי הוראות והנחיות המדינה. אל דאגה, עדיין לא נשמעה ההצלפה האחרונה. הדאנג'ן עוד יחזור ובגדול".

> מרים פיירברג־איכר, ראש עיריית נתניה, חנכה השבוע, יחד עם יו״ר האגודה למען העיוור בעיר, דוד מרקוביץ', מרכז רב־שירותים לעיוורים, שירותים הניתנים תחת קורת גג אחת למאות העיוורים ולקויי הראייה בעיר ובסביבה.

> ליאת אוטמזגין, כוהנת הלייף־סטייל, פתחה סניף קונדיטוריית קונספט מיוחד במרכז הכרמל. תושבי עיר הנמל הם הראשונים שזוכים ליהנות מהסניף, שיתרחב בקרוב מאוד לערים נוספות. אוטמזגין גם נבחרה להשתתף בתוכנית דוקו טלוויזיונית שתעסוק בנשים שבנו קריירה מרשימה ביזמות מקורית, שם תציג אוטמזגין צד נוסף שלה, בליין מיוחד של כלים מעוצבים שמיוצרים עבורה באירופה. 

ליאת אוטמזגין (צילום: יניר סלע)
ליאת אוטמזגין (צילום: יניר סלע)