עידן חביב "החלטה חשוכה ומעציבה" (צילום מסך אינסטגרם)

השורד והזמר האהוב עידן חביב זעם כשקרא את הכותרות על זוג לוחמות שנשלחו ל-20 ימי מאסר בכלא הצבאי לאחר והתנשקו בחדר המגורים, ואחת מהחיילות אף הודחה מתפקידה הפיקודי. חביב, שעל ראשו מתנוסס דגל השלום, האחווה, הסבלנות וקבלת האחר יצא בסדרת סטוריז זועמים וכתב: "מקווה שזו טעות, תאהבו את מי שבא לכן/ם, איך וכמה שבא לכם". 

עידן חביב נחשף: "הכל היה מאד מביך סביב הדבר הזה של הבעת רגשות, כי אני לא כזה"- לחצו כאן

עידן חביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן חביב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

העוקבים מיהרו להגיב לחביב שהיה לוחם בצבא ושירת כקצין בשייטת 13, שלצבא יש לו חוקים משלו. חביב לא נותר אדיש והגיב נסער בסטורי "אתם כותבים לי עידן, יש נהלים ויש חוקים וזה צבא ולא משחק, מה אתם אומרים, כאילו שהגעתי לארץ משוודיה או מאוסטרליה בנוער תגלית ועושים לי סיור לראות איך מתנהגים בצה"ל. נו באמת. אני שירתתי בבסיס מספיק שנים בשביל לראות מערכות יחסים של לוחמים עם פקידות בסיס מול כולם, מגלים את אהבתם, מתנשקים בכניסה לשקימיסט, הוא קונה לה בורקס, והיא קונה לו ברד והכל בסדר ואף אחד לא מדבר בכלל".

אמר והוסיף "אבל כשזה שתי בנות זה פתאום הופך להיות עניין. בואו לא נתיפייף אוקי? יש כאן החלטה שהיא חשוכה ומעציבה ואותי מעציב שזה ככה. זה הכל, אל תסתתרו מאחורי נהלים, חוקים וצה"ל הגדול. זאת לא מדינת הלכה ולא צבא ההלכה, תגלו את אהבתכם למי שבא לכם, כמה שבא לכם, אם לבן ובת מותר להראות את אהבתם גם לזוג בנות מותר להראות את אהבתם".

עידן חביב (צילום: מאיר כהן)
עידן חביב (צילום: מאיר כהן)