רוב אזרחי ישראל כמו גם יהודים המתגוררים באמריקה ובעלי זכות הצבעה, מצפים לראות את דונלד טראמפ זוכה בבחירות, כי הוא נחשב לאחד הנשיאים הכי ידידותיים לישראל, שעשה רבות למען ארצנו. אמש (שלישי) במהדורה החגיגית לרגל בחירות 2020 באמריקה, עלתה השחקנית הבינלאומית נועה תשבי לשיחת זום באולפן של יונית לוי וחשפה במפתיע כי היא מצביעה לביידן.

גם באינסטגרם כתבה: "תצביעו לערכים שלכם ולא לפחדים", והוסיפה תיוג של ביידן. עוד הוסיפה וכתבה: "מערכת בחירות המשמעותית והמתוחה ביותר בתולדות ארה"ב, שאלוהים יעזור לכולנו". העוקבים הישראלים זעמו לשמוע את בחירתה של השחקנית הישראלית והביקורות הנוקבות מיהרו להגיע. "מצער לראות שישראלים שגרים בארה"ב ומודעים לחשיבות של טראמפ עבור מדינת ישראל  מצביעים לביידן. על אחת כמה וכמה סלבריטי".

נועה תשבי נחתה בישראל לקראת הבחירות הקרובות - לחצו כאן. 

נועה תשבי (צילום: אמיר יעקובי)
נועה תשבי (צילום: אמיר יעקובי)

אחרת כתבה: "עוכרת ישראל" או "תתביישי נועה, אכזבת ובגדול. לא ייאמן שחיים בארה"ב ישראלים שמצביעים לאדם הכי אנטישמי בפוליטיקה. כנראה הרצון להשתלב בהוליווד חזק מהרצון שיהיה לנו נשיא שהוא חבר אמיתי לישראל. ישראל זה מאיפה שבאת" או אחרת שכתבה "היום הראית שישראל לא ממש בראש מעינייך, עצוב מאד" או "בושה עדיף שתישארי שם". אחר כתב: "מאד עצוב שאת מרגישה בנוח לחשוף תמיד את דעותייך בנוגע לבחירות בארה"ב אבל להישאר עמומה בקשר לבחירות בישראל".