רוב הנשים אחרי לידה, יעדיפו ללכת עם חולצות ארוכות כאלה שמסתירות כל זכר להריון שהיה ולסמני המתיחה, יש את אלה ברות המזל שיוצאות מהלידה בלי כל זכר להריון שהיה. אבל לא נעמה קסרי, שהפכה לפני שנה ושלושה חודשים לאמא בפעם השלישית ולא אהבה את הבטן שכבר לא חזרה להיות מה שהייתה.

השורדת חובבת המחטים, החליטה לעבור ניתוח למתיחת הבטן ולשתף את עוקביה בתוצאות המרשימות. כעת, חודשיים אחרי ניתוח למתיחת הבטן, השורדת האמיצה שיתפה בדקות האחרונות תמונות של הבטן רגע לפני הניתוח, כשמנגד השוויצה בתוצאות המרשימות שהשיגה תוך חודשיים מרגע הניתוח. לצד התמונות ששיתפה כתבה: "פופיקלדת חודשיים שמח לי. 'ילדים זו שמחה', אוהבת את השיר ומסכימה עם המשפט (רוב הזמן). אבל כשסיימתי עם הלידות, איך לומר... הגוף משתנה, הוא לא אותו הדבר. בדיוק כמו היום לפני חודשיים, עברתי ניתוח מתיחת בטן. היום אני יודעת שהניתוח הזה הוא אחד הדברים הכי נפלאים שנתתי לעצמי ורוצה לשתף אתכם בחוויה מתחילתה. בכל התחלה הצעד הראשון התמקד בלחפש את ה–רופא".

View this post on Instagram

A post shared by NAAMA ⚜️ KASRY נעמה קסרי (@naama.kasry) on



"בטוח שאני לא מפתיעה אתכם שהייתי סופר יסודית, חיפשתי, בדקתי, ביקשתי חוות דעת והמלצות מקולגות, נו, בכל זאת אני מהתעשייה.
כמובן שהיו לי הרבה חששות, זה נורמלי אפילו לחובבת ניתוחים כמוני. עדין מדובר בניתוח לא פשוט. חוץ מהצד הפיזי כמובן, שכלל את הבטן, הסתבר שאהיה חייבת לעבור תיקון שני בקעים תוך כדי הניתוח. ואם זה לא מספיק אז ממש באותו ניתוח בדיוק גם החלפתי את השתלים בחזה. אז מעבר לחששות מהניתוח עצמו חששתי מאוד גם מתהליך ההחלמה וכל מה שכרוך בזה טכנית. הרי קודם כל לצורך ההחלמה אני אמורה להיות שבועיים בבית במצב מנוחה וזה אומר שמישהו אחר צריך לדאוג לילדים, לבית, לעסק...".

הבטן של נעמה קסרי לפני הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הבטן של נעמה קסרי לפני הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"בקיצור המכלול של הכל מצריך הערכות מוקדמת – לוגיסטית ובטח שנפשית. אבל היום...בדיוק כמו שכבר אמרתי – זה שווה את זה!!! זה בהחלט אחד הדברים הכי נפלאים שנתתי לעצמי. שיתפתי אתכם בהחלטה לעבור את הניתוח והייתם איתי כמעט לאורך כל התהליך. גם אתם שיתפתם אותי וחלקכם כתבתם "גם אני עברתי את הניתוח - אבל אני לא גיליתי לאף אחד". אבל למה?? למה לא גיליתן? אני לא באמת מבינה למה להסתיר טיפולים אסתטיים?! אם משהו עושה לך טוב – תחלקי, כדי שעוד אנשים ייחשפו, ידעו וייהנו".

נעמה קסרי לפני הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נעמה קסרי לפני הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אבל...נו מילא, זו הדרך שלי ואני שמחה ששיתפתי ושמחה לחשוף בפניכם את הלפני והאחרי. חשוב שתזכרו - אין פתרונות קסם ואין קיצורי דרך לרדת במשקל. נכנסתי למשטר תזונה וספורט והגעתי אל הניתוח באחוזי שומן נמוכים. ולמרות החלמה לא פשוטה וייקח עוד כמה חודשים לצלקות להראות יותר טוב אבל דבר אחד בטוח, לגמרי הייתי עושה את זה שוב!".

נעמה קסרי אחרי הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נעמה קסרי אחרי הניתוח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)