בריטני ספירס ממשיכה לעורר פאניקה בקרב המעריצים שלה והפעם זה כבר ממש מלחיץ! אחרי ימים של היעדרות מהרשתות החברתיות, כוכבת הפופ נתנה גיחה לאינסטגרם והעלתה פוסט המרמז שהיא לא מתכוונת לפרסם פוסטים וקטעי וידאו בפרופיל האישי שלה בזמן הקרוב.

הצעד המשונה, מגיע אחרי סדרה של רגעים הזויים מצדה של הכוכבת, שממשיכה לתפוס כותרות בזמן שהיא נלחמת על השליטה בחיים שלה בעיקר מול אביה ג'יימי, שכרגע מחזיק בכל הזכויות עליה ועל רכושה. ספירס בת ה-38 העלתה בתחילת השבוע סרטון הרגעה לכל מעריציה ואמרה בקול רועד: "אני יודעת שהיו המון תגובות והרבה אנשים שאמרו עלי דברים, אבל אני בסדר. אני בתקופה הכי שמחה שהייתי כל חיי". אך משהו בדיבור שלה ובשפת הגוף גרם לעוקבים שלה להיות עוד יותר מודאגים ממה שהיו. אתמול (שני), ספירס העלתה שוב את מפלס החרדה כשהעלתה סרטון נוסף שלה, רוקדת בלוק המוכר עם האיפור המרוח והבגדים הקטנטנים, פרח בשערה ולצד הסרטון כתבה "אז אני אומרת שזה הוידאו האחרון".

"מצבה דומה לאדם שנמצא בקומה": נראה שבריטני ספירס במצב יותר גרוע משחשבתם- לחצו כאן

למרות שיתכן וזה עוד פוסט תמים הקשור ל"פרוייקט הורד" כמו שהיא מכנה אותו בו היא מעלה המון אזכורים לפרח, מעריצים רבים מנסים לקרוא בין השורות ומנסים להבין למה בדיוק בריטני התכוונה בפוסט המסתורי שהעלתה. אם לומר את האמת נראה שיש כאן מקום לדאגה ואנחנו מקווים שספירס תמצא בקרוב את השלווה לה היא כל כך זקוקה.

View this post on Instagram

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on