אתמול (רביעי) התקיים דיון נוסף בנוגע למשמורת על חייה של בריטני ספירס, בסופו פסקה שופטת בית המשפט העליון כי ספירס תישאר תחת המשמורת של אביה, ג'יימי ספירס, למרות התנגדותה הנחרצת.

כזכור, אביה של הכוכבת, משמש כאפוטרופוס הרשמי שלה מאז ההתמוטטות הנפשית המתוקשרת בשנת 2007, אלא שבתקופה האחרונה נראה כי מצבה של ספירס הולך ומתדרדר. דיווחים בלתי פוסקים על הרצון שלה להתנתק באופן רשמי מאביה, בצירוף פוסטים שנויים במחלוקת שהיא מעלה לרשתות החברתיות ותנועת freebritney# שהוקמה על ידי מעריציה במטרה "לשחרר אותה לדרך עצמאית בכוחות עצמה" גרמו לכל העולם לשים את עיניהם על המאבק המשפטי שמנהלת כוכבת הפופ מול אביה, ונדמה כי הדיון האחרון היה השיא במאבק הארוך והמתיש.

בריטני חושפת: "אמרו הרבה דברים אבל אני במצב הכי טוב שהייתי בו אי פעם"- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

במהלך הדיון, פנה עורך דינה של ספירס, סאם אינגהם, לשופטת ברנדה פני ואמר לה כי מרשתו פוחדת פחד מוות מאביה ואינה מוכנה לחזור להופיע על במות כל עוד הוא שולט בחייה האישיים והמקצועיים. השופטת פני החליטה כי ספירס האב ימשיך לנהל את חיי ביתו, אולם מינתה גם את חברת הכספים הפיננסית "Bessemer Trust" כשותפה לניהול ההון של הכוכבת. עוד הדגישה השופטת כי בעתיד היא תשקול עתירה להוצאת האב מניהול הקריירה של הזמרת.

גם עורך דינה של אימה של הכוכבת, לין איירן ספירס, פנה לשופטת וטען בפניה כי האם לא מרוצה מהיחסים בין ג'יימי לבריטני: "בריטני ואביה לא נמצאים בקשר בכלל והם לא דיברו זמן רב. לבריטני היו המון ימים אפלים בגלל אביה" נטען.

אולם השיא באולם נרשם כשאותו עורך דין פנה שוב לשופטת ואמר לה כי ג'יימי פנה ללין ואמר לה כי: "בריטני היא כמו סוס מרוצים וצריך להתייחס אליה כאחת כזאת".

לין איירן ספירס (צילום:  Jamie McCarthy, Loic Venance,  Jon Kopaloff  Getty Images)
לין איירן ספירס (צילום: Jamie McCarthy, Loic Venance, Jon Kopaloff Getty Images)

ומה היה לאב המשפחה להגיד? עורך דינו מסר כי מדובר בשטויות חסרות ביסוס והוא אוהב את ביתו אהבת אמת. ספירס האב גם ביקר את תנועת freebritney# וטען שמדובר בתאוריות קונספירציה בלבד.

בינתיים, אותה תנועה התגודדה סביב בית המשפט במחאה לשחרור הכוכבת האהובה עליהם: "לפני 13 שנה גזלו מבריטני את כל הזכויות הבסיסיות שלה, ואנחנו ניצבים פה היום כדי לעשות צדק ולהחזיר לה את החופש והעצמאות שלה. הצדק צריך לצאת לאור" מחו המעריצים, אולם נדמה כי המצב לא הולך להשתנות בתקופה הקרובה. 

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)