מחר (שני) צפויים להתחיל צילומי עונת הנשים של "גולסטאר" בכיכובן של מאיה בוסקילה, רוסלנה רודינה, תקוה גדעון, טיילור מלכוב, סילבי ז'אן, שמחה גואטה ואחרות. גם ליהיא גרינר הייתה צפויה להיות בין המשתתפות של העונה אלא שברגע האחרון כפי שדיווח גיא פינס, ביטלה גרינר את השתתפותה ובמקומה לוהקה השורדת ליטל סמדג'ה.

אז מה הסיבה שגרינר ביטלה את השתתפותה בדוקו ריאלטי? ל-TMI נודע כי את התשלום עבור השתתפותן יקבלו הכוכבות רק עם עליית התוכנית. בנוסף גרינר החליטה שהסכום שהיא מקבלת עבור השתתפותה בגולסטאר נשים לא משתלם לה עבור שבועיים צילומים בהם לא תהיה נוכחת עם משפחתה וילדיה, העבודה שיש לה בבית והעבודה שהיא תפסיד.

ליהיא גרינר ומשפחתה (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר ומשפחתה (צילום: רפי דלויה)

עוד נודע ל-TMI שברגע שגרינר הבינה כמה חברותיה להפקה מרוויחות ושהסכום שלה נמוך משל חלק מהן, הציבה אולטימטום להפקת "גולסטאר" בנוגע להסכם. לאחר שההפקה לא הסכימה לאולטימטום, השורדת בדימוס בדקה את אפשרות להשתחרר מהחוזה אתמול (שבת) וההפקה אפשרו לה לעזוב ובמקומה ליהקו את מי שהייתה בסטנד ביי, כאמור, ליטל סמדג'ה. 

ליהיא גרינר מסרה בתגובה: "החוזה אל מול הפקת 'גולסטאר' נעשה ברוח טובה ובלחיצת יד ואמון הדדי. לאחר שגילתי כי חלק מהדברים שנאמרו והובטחו לי אינם נכונים, הודעתי להפקת גולסטאר שאני לא מעוניינת להשתתף בתכנית. בנוסף על כך, הידיעות שהתפרסמו גרמו לפגיעה במוניטין המקצועי והתדמיתי שלי. אם לא נגיע להבנות חדשות או הסכמה בנושא - זו החלטתי הסופית. מאחלת לכם הצלחה רבה".

ליטל סמדג'ה (צילום: רפי דלויה)
ליטל סמדג'ה (צילום: רפי דלויה)